Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Τζορτζ Κλούνεϊ Απαντά για πρώτη φορά στις φήμες περί ομοφυλοφιλίας!



Αν και θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους καρδιοκατακτητές του Χόλιγουντ, με σχέσεις με καλλονές στο ενεργητικό του -όπως αυτή με την Ελιζαμπέτα Κανάλις αλλά και τη νυν σύντροφό του, Στέισι Κίμπλερ- ο Τζορτζ Κλούνεϊ εξακολουθεί να είναι στο επίκεντρο φημών σχετικά με τον ερωτικό προσανατολισμό του. ...



O ίδιος απάντησε στις φήμες αυτές, μέσα από τη συνέντευξή του σε ένα από τα μεγαλύτερα gay περιοδικά των Ηνωμένων Πολιτειών, το "The Advocate". «Είναι αστείο πλέον, αλλά το τελευταίο πράγμα που θα με δείτε να κάνω είναι να χτυπιέμαι λέγοντας "Αυτά είναι ψέματα!". Θα ήταν άδικο και αγενές απέναντι σε πολύ καλούς μου φίλους που είναι gay» ανέφερε ο 50χρονος πρωταγωνιστής, τονίζοντας δε: «Δεν πρόκειται να αφήσω κανέναν να εννοήσει πως το να είσαι gay είναι κάτι κακό».

Περνώντας όμως από τα γενικά σχόλια, σε αυτά που αφορούν αμιγώς την προσωπική του ζωή, o Τζορτζ Κλούνεϊ συμπλήρωσε: «Η προσωπική μου ζωή είναι ιδιωτική υπόθεση και είμαι πολύ ευτυχισμένος σε αυτόν τον τομέα. Ποιον ενοχλεί αν κάποιος θεωρεί πως είμαι gay; Θα έχω φύγει για πολλά χρόνια από τη ζωή και ακόμα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα ισχυρίζονται πως ήμουν ομοφυλόφιλος. Δεν δίνω μία».


Ο Τζορτζ Κλούνεϊ με τη σύντροφό του, Στέισι Κίμπλερ, κέρδισαν τις εντυπώσεις με την εμφάνισή τους στη φετινή απονομή για τα Βραβεία Όσκαρ, την περασμένη Κυριακή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου