Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Δήλωση - σοκ: «Σκέφτηκα να βάλω τέλος στη ζωή μου»!



«Τις πρώτες μέρες της νοσηλείας μου είχαν περάσει διάφορα από το μυαλό μου. Δε σου κρύβω πως σκέφτηκα να βάλω τέλος στη ζωή μου, να αυτοκτονήσω...»! Συγκλονίζει η συνέντευξη διάσημου τραγουδιστή στη Reallife...
«Αλλά από τη στιγμή που μου φέρανε τα παιδιά μου και τα είδα, συνειδητοποίησα πως έχω ευθύνη να παραμείνω στη ζωή!», αναφέρει  ο .....
Μανώλης Κονταρός.
«Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί είπαν πως δεν θα ξανασηκωθώ. Μου έλεγαν να το πάρω απόφαση πως δεν θα ξαναπερπατήσω. Εγώ, όμως, ούτε για μία ημέρα δεν πίστεψα τα λόγια τους. Πέντε μήνες ήμουν ακίνητος κι όμως πίστευα ότι θα σηκωθώ!», λέει με καθηλωτική δύναμη ο τραγουδιστής, στέλνοντας το δικό του μήνυμα ζωής: «Ο άνθρωπος πρέπει να παλεύει να μείνει στη ζωή μέχρι να τον πάρει ο Θεός. Ήταν μία τελείως λανθασμένη σκέψη, που ευτυχώς κράτησε για λίγο. Είτε υπάρχουν οικονομικά προβλήματα, είτε υγείας πρέπει να δίνεις τη μάχη σου».
Ένας από τους ανθρώπους που σήμερα ευγνωμονεί ο Μανώλης Κονταρός είναι ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης. «Ο Βαγγέλης ήταν δίπλα μου από την πρώτη στιγμή. Στάθηκε σαν αδερφός!», λέει για τον φίλο του και τον άνθρωπο που βάφτισε τη μικρότερη κόρη του, Ελένη. Μοναδικός απών ήταν ο θύτης, εκείνος που προκάλεσε το μοιραίο τροχαίο: «Τον έχω διαγράψει από τη μνήμη μου. Αυτός ο άνθρωπος μου κατέστρεψε τη ζωή. Αν χτυπούσες ένα ζώο στο δρόμο, θα φερόσουν διαφορετικά. Για μένα είναι σαν να μην υπάρχει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου