Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Χ.Δάντης: «Θα σκότωνα για την οικογένειά μου»



Ο Χρήστος Δάντης είναι ένας καλλιτέχνης διαχρονικός που έχει καταφέρει να βάλει τη δική του σφραγίδα στο χώρο του τραγουδιού. Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε στο «Λοιπόν» για τη φούσκα της διασκέδασης αλλά και του lifestyle.
Όσο για το αν έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα; «Πολύ εύκολα, γιατί έχω μάθει να ζω με λίγα. Δεν ζήτησα ποτέ να βγάλω πολλά χρήματα από τη δουλειά μου και ακόμη και τα έξτρα που έβγαζα και διέθετα πάντα για τις ανάγκες της δουλειάς.» Ο Χρήστος Δάντης αποκάλυψε και μέχρι που θα έφτανε αν δεν είχεχρήματαγια τα παιδιά του. «Πραγματικά, δεν ξέρω το θα έκανα σε περίπτωση που είχε πρόβλημα η οικογένειά μου. Ή μάλλον όλα τα έκανα, όπως επίσης αν πείραζε κάποιος την οικογένειά μου ευχαρίστως, θα τον σκότωνα...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου