Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Ποιος ηθοποιός μεταμφιέστηκε σε Μάργκαρετ Θάτσερ;



Ως άλλη Μάργκαρετ Θάτσερ φωτογραφήθηκε για το περιοδικό "ΕΓΩ!" ο πολύ γνωστός Έλληνας ηθοποιός και μίλησε για τα παιδικά του χρόνια, την πολιτική, τον έρωτα αλλά και τη σκέψη του να υιοθετήσει ένα παιδί. Μάλιστα, ο γνωστός showman αποκάλυψε ότι έχει ιδιαίτερη αδυναμία στη συγκεκριμένη πολιτικό, εξηγώντας: «Η Μάργκαρετ Θάτσερ είναι ακριβώς αυτό που λείπει από τον καλλιτέχνη: η πειθαρχία, η αυστηρότητα, η συγκέντρωση».

Όσον αφορά στις παρεξηγήσεις που έχουν προκύψει κατά καιρούς με πρόσωπα της showbiz, ο Τάκης Ζαχαράτος σχολιάζει: «Δεν έχω εμμονές. Το ότι λέω τη γνώμη μου δε σημαίνει ότι έχω πρόβλημα με τους ανθρώπους. Το θεωρώ ανέντιμο, για παράδειγμα, να κάνω μια δήλωση εναντίον κάποιου όπως το κάνουν στην τηλεόραση, που τα λένε μεν αλλά μετά κατ’ ιδίαν δικαιολογούνται -“εγώ, αγάπη μου, δεν είπα κάτι για σένα”- κι ας τους έχει δει όλη η Ελλάδα. Εγώ τιμώ τα παντελόνια που φοράω και θεωρώ πως είναι υγιές το να θυμώνεις, το να εκφράζεις αυτό που σε πείραξε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου