Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Ευγενία Μανωλίδου «Κόντευα να αρρωστήσω με όσα έλεγαν για μένα»



Καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου στην εκπομπή «Βράδυ», η Ευγενία Μανωλίδου μίλησε για την προσωπική της ζωή, αλλά και για την έντονη κριτική που της έχει ασκηθεί από τα media. Ακολουθούν μερικές από τις χαρακτηριστικότερες δηλώσεις της:

Για τον πρώτο της έρωτα:
«Ήταν γύρω στα 14 με 15. Εκείνος δεν ήταν από το σχολείο. Ήταν ένα - δυο χρόνια μεγαλύτερός μου. Ήμασταν μαζί περίπου ένα χρόνο. Μετά, είχα άλλη μια σχέση στα 16 μου που κράτησε άλλα τρία χρόνια και μετά παντρεύτηκα (σ.σ.: τον Θεόδωρο Μανωλίδη, με τον οποίο έχει αποκτήσει δύο παιδιά)».....


Γιατί έχει κρατήσει το επίθετο του πρώην συζύγου της;
«Όταν ξεκίνησα τη μουσική μου σταδιοδρομία, τύπωσα προγράμματα για τις συναυλίες και αφίσες, έκανα site στο ίντερνετ με το όνομά μου… Ήμουν γνωστή με αυτό το όνομα. Η αλήθεια είναι ότι αν κάποιος από τους δύο (σ.σ.: ο πρώην σύζυγός της ή ο Άδωνις Γεωργιάδης) το ήθελε, θα το άλλαζα. Δεν ήθελα ούτε να θίξω κάποιον, ούτε τίποτα. Εμένα με βολεύει να κρατήσω αυτό το όνομα, γιατί έτσι με ξέρει πια ο κόσμος και στην Ελλάδα και οπουδήποτε έχω συνεργαστεί. Αλλά δεν είχε πρόβλημα εκείνος και δεν είχε πρόβλημα και οι Άδωνις… Το συζητήσαμε με τον Άδωνι, γιατί είναι λεπτό το ζήτημα. Και σε πολλές περιπτώσεις με φωνάζουν “κυρία Γεωργιάδη” -ειδικά όταν είμαι μαζί με τον Άδωνι- και δεν με πειράζει καθόλου».

Για την αρχή της σχέσης της με τον Άδωνι Γεωργιάδη:
«Δεν μου άφησε πολλά περιθώρια. Ήταν πολύ διεκδικητικός! Μιλάγαμε πολύ… Ήμασταν αρκετό καιρό φίλοι. Βγαίναμε, μιλάγαμε… Όλα αυτά, αφού χώρισα και έφυγα από το σπίτι. Τον είχα γνωρίσει κάποια στιγμή όσο ήμουν παντρεμένη, μετά δεν ξαναβρεθήκαμε. Και, αφού έφυγα από το σπίτι, ξαναβρεθήκαμε και ξεκίνησε σιγά σιγά να με παίρνει τηλέφωνο, να ψιλοβγαίνουμε….».

Ενοχλείται από τη σκληρή κριτική και όσα λέγονται για εκείνη;
«Δεν ασχολούμαι πλέον με αυτή την ιστορία. Σου μιλάω ειλικρινά. Ασχολήθηκα τον πρώτο χρόνο… Κόντευα να αρρωστήσω. Με έπιανε το στομάχι μου. Έλεγα “γατί αυτοί οι άνθρωποι, που δεν με γνωρίζουν, βγαίνουν και λένε αυτά τα πράγματα για μένα;”.  Αλλά είδα ότι είναι τόσο συνηθισμένο… Το κάνουν συνέχεια. Δεν έχει ίχνος έκπληξης αυτή η ιστορία. Ξέρεις εκ των προτέρων τι θα γραφτεί. Μη σου πω ότι τα έχουν ήδη γραμμένα και περιμένουν πότε να τα βγάλουν!».

Δες τον Πέτρο Κωστόπουλο να προκαλεί την Ευγενία Μανωλίδου να πει πρόστυχες λέξεις:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου