Κυριακή 8 Απριλίου 2012

H πιο σέξι μπασκετμπολίστρια της Ελλάδας! Αποκαλυπτικές φωτογραφίες...



Η Ασημίνα είναι από τις κοπέλες που θέλουν στενό μαρκάρισμα, αφού είναι μπασκετμπολίστρια του Ολυμπιακού Βόλου. Τώρα που το πρωτάθλημα τελείωσε είπε να αφήσει για λίγο τις μπάλες του μπάσκετ και να ασχοληθεί μαζί μας. Εμείς τώρα τι θα κάνουμε με τις δικές μας τις μπάλες;

Πώς έμπλεξες με το μπάσκετ;
Βασικά την ιδέα την είχε ο θείος μου, γιατί έβλεπε ότι είμαι ψηλή. Παράλληλα, ήταν Ολυμπιακός μέχρι το κόκαλο και με πήγε στον Ολυμπιακό Βόλου. Εγώ ήθελα να γίνω κολυμβήτρια, αλλά όταν ήμουν πιτσιρίκα μου άρεσε ο Ντούσαν Βούκσεβιτς και αυτό με βοήθησε να συμπαθήσω το μπάσκετ.
Ήσουν από τα «νταμάρια» της τάξης, ε;
Ναι, από αυτά που κρεμούσαν το χάρτη στο σχολείο και έσβηναν τον πίνακα!
Οπότε, απλώς έτυχε;
Ναι, αλλά μόλις με είδαν οι παράγοντες και οι προπονητές με επέλεξαν κατευθείαν. Μετά από δύο χρόνια έπαιξα για πρώτη φορά στη γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού Βόλου.
Να φανταστώ ότι πέφτει και στο γυναικείο μπάσκετ ξύλο;
Χειρότερα από το αντρικό! Έχω φάει κάτι αγκωνιές, κάτι γροθιές και φυσικά με έχουν τραυματίσει και σκόπιμα, πράγμα που με οδήγησε να κάνω επέμβαση χιαστών.
Πώς είναι η επαφή σου με τους άντρες; Τι λένε όταν τους λες πως παίζεις μπάσκετ;
Δεν πάει καν το μυαλό τους. Οι περισσότεροι νομίζουν πως παίζω βόλεϊ ή ότι είμαι μοντέλο. Όταν μάθουν, η ερώτηση που ακολουθεί είναι «πώς αντέχεις τέτοιο ξύλο;».
Πώς το αντέχεις;
Αντέχω το ξύλο γενικά!
Νυχτερινή ζωή; Πίνεις;
Ναι, μπορώ να πω πως έχει τύχει να το έχω παρακάνει με το ποτό. Σκέψου πως μου πήρανε το δίπλωμα για έξι μήνες!
Μπορείς να θυμηθείς καμιά αποτυχημένη ατάκα που σου έχουν πει;
Όχι, αλλά θυμάμαι ένα τραγικό σκηνικό, όπου ένας τύπος ανέβηκε σε ένα σκαμπό για να δει –και κα-
λά– πώς θα ήταν αν είμαστε μαζί. Τραγικό!
Πώς αντιδράς στα πειράγματα του δρόμου;
Τους βρίζω! Μα πώς είναι δυνατόν να σε λέει ο άλλος άλογο; Μου τη δίνει αφάνταστα!
Έχεις ρίξει κέρατο;
Ναι, μια φορά. Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο, κάτι πήγαινε στραβά. Εννοείται πως μετά χώρισα…
Έχεις κάνει μεγάλες σχέσεις;
Η μεγαλύτερη σχέση μου έχει κρατήσει 5 χρόνια, από τα 16 μου.
Ο κόσμος λέει πως οι Βολιώτισσες είναι λίγο κάργιες. Εσύ τι λες;
Δεν θα το έλεγα… Ίσως λίγο δήθεν. Υπάρχουν φορές που τις βλέπω και γελάω πραγματικά, με το πώς θα ντυθούν ή με το πώς θα κοιτάξουν την άλλη.
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάς σε έναν άντρα;
Το χαμόγελό του. Με κερδίζει αν ο άλλος σού βγάζει κάτι χαρούμενο και είναι ευδιάθετος!
Στο κρεβάτι σου πώς είσαι;
Ήρεμη! (γέλια) Πλάκα κάνω!
Μου φαίνεσαι λίγο συντηρητική…
Ξέχασέ το αυτό. Αν ο άλλος μού το βγάζει, μπορώ να αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο, δεν έχω κολλήματα.
Θα κάνεις topless φέτος;
Εκεί που κάνω οι παραλίες είναι πολύ ερημικές. Δεν θα με βρεις εύκολα!
Σ’ την έχει πέσει γυναίκα;
Και χοντρά μάλιστα. Ήταν μια φίλη με την οποία κοιμηθήκαμε στο ίδιο σπίτι και το πρωί επιχείρησε να με ξυπνήσει όπως θα με ξυπνούσε ένας άντρας. Έβγαλα τσιρίδα, με τρόμαξε το θέμα!
Έβαλες τις φωνές;
Ναι, ρε συ, είναι αηδιαστικό και εξευτελιστικό!
Διαφωνώ, αλλά ΟΚ! Σεξ σε δημόσιο χώρο;
Ξέχασέ το. Είχε τύχει, αλλά δεν το προχώρησα, δεν νιώθω άνετα.
Αγαπημένη στάση;

Αμάν, αυτό το περιοδικό! Ε, εντάξει… Υπάρχει μια αδυναμία στα τέσσερα! (σ.σ.: ξαφνικά την παίρνει στο κινητό ο Σχορτσανίτης).
Τι έλεγε ο Σοφοκλής;
Είπε ότι όταν θα βγει το περιοδικό θα κολλάει τεύχη στα αποδυτήρια! Θα του κάψω το αμάξι αν τολμήσει! Είμαστε πολύ καλοί φίλοι με τον Σοφοκλή, τον ξέρω πολλά χρόνια.
Σου έχει τύχει μικροτσούτσουνος;
Άσ’ τα να πάνε. Κρίμα και ήταν ωραίο παιδί. Έφυγα, δεν μπορούσα, κρυβόμουν, δεν σήκωνα τηλέφωνα, άσ’ τα, σου λέω! Και δεν μπορώ να συμβιβαστώ με αυτό, με καταλαβαίνει κάθε γυναίκα νομίζω!
Ποια είναι η μεγαλύτερη βρωμιά που έχεις πει στο κρεβάτι;
Απλώς, ξέρεις, εκείνη τη στιγμή της κορύφωσης…
Δεν καταλαβαίνω. Λυπάμαι!
Εσύ δεν καταλαβαίνεις; Το βλέπω στα μάτια σου! Ε, να, ξέρεις τώρα… Λίγες στιγμές πριν, ρε παιδί μου… Απλώς του είπα «έτσι και βγεις σε έσκισα»!
Γαμάτο! Για ποιο σημείο του σώματός σου ακούς τα καλύτερα σχόλια!
Ε, για τον κώλο, κυρίως. «Τι κωλάρα είναι αυτή», «θέλω να τον πιάσω» και όλα τα γνωστά!
Ποια είναι η μεγαλύτερη μαλακία που έχεις κάνει;
Έχω αφήσει άνθρωπο να με εξευτελίσει και να μου κάνει πράγματα που δεν τα άξιζα. Όχι στο κρεβάτι, αλλά στο σύνολο.
Εξευτελισμός; Και γιατί καθόσουν;
Είχαμε καλή επαφή και φοβερή χημεία στο κρεβάτι! Άσ’ τα να πάνε.
Μπράβο, ρε Ασημίνα, ωραία τα είπες.
Ο πατέρας μου να δω τι θα λέει!
Πηγή: parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου