Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Ο Γιώργος Καπουτζίδης, το ψευδές ρεπορτάζ και η αντίδρασή του!



Ο Γιώργος Καπουτζίδης μίλησε για όλα στο «Πρωινό Ant1» και αποκάλυψε ένα περιστατικό που του συνέβη με δημοσιογράφο!

Για τις σειρές και το γράψιμο τόνισε:«Με το γράψιμο δεν νομίζω πως έχω τερματίσει. Δεν έχω πια τηλεοπτικές φιλοδοξίες. Αυτό που ήθελα να κάνω το έκανα. Θα ήθελα να κάνω ένα πιο μεγάλο τηλεοπτικό σίριαλ με μεγάλο budget. Να μπορούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι να πληρώνονται»!
Όσο για τον έρωτα είπε χαρακτηριστικά:«ερωτεύομαι πολύ. Έρωτας είναι μέσα στη βδομάδα να πουλήσεις τα σπίτια και τα εξοχικά σου και να πας να ζήσεις τον έρωτα στην Παραγουάη. Δεν υπάρχουν κανόνες στον έρωτα».
Ενώ για την απιστία δήλωσε: «Άσχημη, αλλά μπορεί να αντιμετωπιστεί. Έχω συγχωρήσει την απιστία».
Όσο για την showbiz: «Αποφάσισα να μην ανήκω εκεί. Δεν θέλω να ζω έτσι. Το έζησα για μια περίοδο. Έχω ζήσει σαν Ρουβάς, σαν Βίσση, χωρίς να είμαι. Δεν θέλω τώρα. Τους αντιμετωπίζουν όλους σαν εξώφυλλα».
Και αποκάλυψε ένα περιστατικό που του συνέβη με δημοσιογράφο: «έχω πάρει τηλέφωνο δημοσιογράφο για ψευδές ρεπορτάζ και με επιθετικό τρόπο. Νομίζω με την αντίδραση μου θα πήρε χάπια..Σαφέστατα ένας δημοσιογράφος θα πει τη γνώμη του για το οτιδήποτε, αλλά όταν ξεπερνάει κάποια όρια και λέει κάτι ψευδές»...

Δείτε το βιντεο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου