Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Νικολέττα Ράλλη: Τα …καρφάκια της για Μενεγάκη και Μελέτη!



Μια αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε η Νικολέττα Ράλλη στο site του Νίκου Ευταξία, “σφάζοντας” με το γάντι τις παρουσιάστριες της μεσημεριανής ζώνης, Ελένη Μενεγάκη και Ελεονώρα Μελέτη!Σε ερώτηση για το αν θα είναι δύσκολο για την παρουσιάστρια του Star να αντιμετωπίσει στα …ίσια την Ελένη Μενεγάκη απάντησε:
“Δεν μπορώ να το κρίνω εγώ αυτό, εγώ θέλω να σου πω κάτι άλλο, που δεν το ξέρει μάλλον ο κόσμος γιατί ο κόσμος φυσικά δεν ασχολείται με τα νούμερα τηλεθέασης. Το πρόβλημα των live shows δεν είναι ούτε η Ελένη Μενεγάκη, ούτε η Ελεονώρα Μελέτη, πρώτα, πέντε θέσεις μπροστά είναι οι σειρές οι επαναληπτικές που έχουν γυριστεί πριν είκοσι χρόνια, μετά είναι τα δελτία ειδήσεων και μετά είναι οι ζωντανές εκπομπές, αν ο κόσμος προτιμάει να δει Κωνσταντίνου και Ελένης από το να δει Μελέτη, αλλού είναι το πρόβλημα και αλλού πρέπει να το κοιτάξει το κανάλι. Μιλάμε συνέχεια για την Ελεονώρα Μελέτη και την Ελένη Μενεγάκη ενώ στην ουσία δεν είναι καμία από της δύο πρώτες.
Φαίνεται λοιπόν ότι η πικρία της παρουσιάστριας του “Made in Star” είναι εμφανής ενώ δε δίστασε να δηλώσει ότι πηγαίνει στο γραφείο του star για να …ποτίζει τις γλάστρες!!! Παράλληλα εξομολογείται ότι “Όλη η δημοσιογραφική ομάδα, οι τεχνικοί είναι βάρδιες δεν έχουν να κάνουν με τις εκπομπές, όλη μου η δημοσιογραφική ομάδα φυσικά και απολύθηκε. Αυτό για εμένα ήταν ότι χειρότερο έχω ζήσει και βλέπω τα γραφεία των παιδιών άδεια,  με πιάνει η ψυχή μου, ήξερα εκεί ότι καθόταν η Φίλια, εκεί η Φραντσέσκα  και δεν κάθεται κανείς πια, άδειασε ένας ολόκληρος τομέας.”
Όλη η συνέντευξη βρίσκεται στο “AllTrends.gr”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου