Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Πέγκυ Ζήνα: «Δεν θα ξεπεράσω ποτέ το θάνατο του Δημήτρη Μητροπάνου!»



Η Πέγκυ Ζήνα μίλησε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη για τη ζωή της μετά τη γέννηση της κορούλας της Ηλέκτρας, και φυσικά αναφέρθηκε με πολλή αγάπη και συγκίνηση, στον πολυαγαπημένο της Δημήτρη Μητροπάνο: «Ήταν μια πολύ μεγάλη απώλεια για μένα. Είναι τόσο τεράστια απώλεια για μένα. Έχω χάσει ανθρώπους από την οικογένεια μου και έχω πονέσει πολύ. Έχασα άλλον έναν άνθρωπο από την οικογένεια μου. Το «ταξίδι» του Δημήτρη, δεν θα το ξεπεράσω. Θα συνηθίσω όμως να ζω μ΄αυτό! Με βοήθησε όσο κανένας άλλος, και κανένας άνθρωπος όσα χρόνια δουλεύω δεν μου έχει φερθεί έτσι!»...

Εκτός από τον Δημήτρη Μητροπάνο, δεν θα ξεχάσει και την σύζυγο του Βένια, η οποία όπως λέει, είναι «η πιο αξιοπρεπής και σπουδαία γυναίκα, σύζυγος και μάνα που έχω γνωρίσει στη ζωή μου. Τη λατρεύω και όσο ζω, θα είμαι πάντα δίπλα της!» Από τις δυσκολότερες νύχτες της στα 16 χρόνια που είναι στο τραγούδι; «η νύχτα που τραγούδησα, μια μέρα μετά τον αποχαιρετισμό στον Δημήτρη».
Τέλος, μίλησε και για το κοριτσάκι της, λέγοντας πως «όταν έρχεται στη ζωή σου ένα παιδί, όλα τ΄άλλα έρχονται σε δεύτερη μοίρα!» Μάλιστα τον πρώτο καιρό που έγινε μαμά, «ήθελα να τα κάνω όλα εγώ! Με βοήθησε μια μαία τον πρώτο καιρό που έμενε μαζί μου τα βράδια! Ήμουν πολύ κλασική μαμά. Ήθελα ν΄ασχολούμαι αποκλειστικά με το μωρό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου