Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Γράφει η Κατερίνα Καινούργιου:Το φιλί



''Αυτό είναι σίγουρα το ωραιότερο φιλί που έχω δώσει στη ζωή μου... Είχε κάτι το διαφορετικό και ήταν τόσο...μα τόσο όμορφο'' λέω στη Βιβή και εκείνη με κοιτάει με ένα ύφος γεμάτο απορία!.. "Τόσα χρόνια Κατερινάκι μου τα ίδια ακούω.." και εγώ προσπαθώ να την πείσω πως αυτή τη φορά το εννοούσα και ήταν όντως το ωραιότερο φιλί που έχω λάβει... Στη ζωή μας σίγουρα, όλοι οι άνθρωποι δίνουμε και παίρνουμε πολλά φιλιά...φιλιά μητρικά που συνοδεύονται πάντα από μια αγκαλιά γεμάτη θαλπωρή, φιλιά πατρικά, στο μέτωπο, που μας δίνουν την αίσθηση της....

προστασίας ,φιλιά φιλικά στο μάγουλο , φιλιά προδοσίας από τους.. Ιούδες μας, φιλιά απαγορευμένα που ώρες ώρες είναι άκρως απολαυστικά ,φιλιά...ερωτικά! Ένα φιλί μπορεί να είναι η αρχή μιας σχέσης η ακόμα και το τέλος της. Ένα φιλί μπορεί να είναι ένα παιχνίδι, ένα ξεκαθάρισμα ,ένα πείσμα... Ένα φιλί μπορεί να είναι ένας μόνιμος έρωτας ή... στιγμιαίος που ίσως μας πονέσει πολύ! Σύμφωνα με τους ειδικούς το φιλί υποκινείται από την αναζήτηση της ευχαρίστησης που νοιώθαμε μώρα όταν το στόμα μας προσκολλούταν στο μητρικό στήθος για να θηλάσει, εκτελώντας έτσι τη λήψη της τροφής. Ωστόσο, ακόμα και αν αυτή η ανάμνηση έχει μείνει στο υποσυνείδητο μας, όταν μεγαλώνουμε το φιλί αντιπροσωπεύει το πάθος, την έλξη, τον έρωτα, τη σχέση!
romantic pic2 1
Το πρώτο μου φιλί το έδωσα στα 16 μου...ναι...ναι ..καλά ακούσατε, στα 16 μου και με διακατείχε το άγχος του...πρέπει να φιλήσω μιας και οι υπόλοιπες συμμαθήτριες μου είχαν φιληθεί! Πόσο λάθος Θεέ μου...αυτό το άγχος, η αγωνία του δε και καλά πρέπει και εγώ να φιλήσω κάποιον...Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω δε θα βιαζόμουν για τίποτα! Παρόλο αυτά το πρώτο μου φιλί είχε μια αίσθηση αθωότητας, δροσιάς και τύψης παράλληλα για το πρωτόγνωρο αυτό συναίσθημα...Θυμάμαι να γυρνάω σπίτι και να αναλύω ατελείωτες ώρες στο τηλέφωνο τη διαδικασία του φιλιού, ρωτώντας τη γνώμη των φίλων μου, λες και επρόκειτο για το σημαντικότερο ζήτημα της μέχρι τότε ζωής μου...έτσι φάνταζε στα μάτια μου....Αν μπορούσα να κρατήσω κάτι από το πρώτο μου φιλί θα ήταν σίγουρα η αθωότητα του μιας και κανένα από τα μετέπειτα φιλιά μου δεν ήταν το ίδιο...αθώο... Τα παραμύθια έχουν τις περισσότερες φορές happy end και τα φιλιά εκεί λειτουργούν και σαν ένα είδος λύτρωσης η ακόμα και ...κάθαρσης !Η χιονάτη είχε ανάγκη το φιλί του πρίγκιπα της για να επανέλθει στη ζωή, το ίδιο και η ωραία κοιμωμένη ενώ το Τέρας χωρίς το φιλί της Πεντάμορφης δε θα γινόταν ποτέ ξανά ο γοητευτικός πρίγκιπας...Τέτοια ...παραμυθένια φιλιά έχουμε όλοι ανάγκη στη ζωή μας όσο και να μη το παραδεχόμαστε... Υπάρχει όμως και να μια κατηγορία φιλιών που ίσως όλοι να θέλουμε να
ξεχάσουμε...είναι αυτά τα φιλιά που δεν έχουν happy end. Μπορεί να μη μας άρεσαν, να μας απογοήτευσαν, μπορεί να μας πρόδωσαν μπορεί να μας άρεσαν και τόσο ,η πολύ άπλα μπορεί να ...μη μας ξαναδόθηκαν! Όπως και να έχει υπάρχουν φιλιά που δεν έπρεπε να δοθούν η...που πρέπει να ξεχάσουμε...
Αξέχαστο, απαγορευμένο, ρομαντικό, αθώο, παθιασμένο, βαρετό, φιλικό, ανεπανάληπτο...είναι τόσα πολλά τα επίθετα που μπορούν να χαρακτηρίσουν ένα φιλί...μια τόσο απλή κίνηση πλαισιωμένη από τόσες πολλές λέξεις...μια τόσο απλή κίνηση που μπορεί να μας αλλάξει αυτομάτως τη διάθεση, την ψυχολογία, τα συναισθήματα...μια τόσο απλή κίνηση που μπορεί να μας αλλάξει και...ολόκληρη
τη ζωή...!
Κλείστε τα μάτια και κάντε ένα υπέροχο ταξίδι...κλείστε τα μάτια και ονειρευτείτε το πιο ωραίο σας φιλί, υπαρκτό η μη.. δεν έχει σημασία...το ταξίδι αυτό σας φτιάχνει τη διάθεση...Αφού σας το είπα...είμαι αθεράπευτα ρομαντική...
Σας το αφιερώνω

blackbow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου