Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Χ. Χολίδης: Η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του!



Ο Χρήστος Χολίδης μίλησε στο "Λοιπόν" για τη σχέση του με τη Δούκισσα και το πότε σκοπεύει να παντρευτούν, ενώ αποκάλυψε στο περιοδικό την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του. «Η πιο δύσκολη στιγμή ήταν στο στρατό, δύο χρόνια που πέρασα άθλια. Ήμουν σκουπίδι, πέρασα πολύ άσχημα. Με ζόρισαν. Ήταν πολύ σκληρό, είχα κι ένα ατύχημα. Επαγγελματικά, όταν ήρθα από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα και δεν με ήξερε κανείς. Εκεί έπιασα πάτο. Έχω περάσει πολλά στη ζωή μου, έχω πολεμήσει, έχω δουλέψει πολύ. Έχω στηρίξει την οικογένειά μου από μικρός, καμαρώνω και χαίρομαι γι'αυτό. Ο μεγαλύτερος στόχος που μπορώ να έχω είναι να κάνω περήφανη την οικογένειά μου, τους γονείς μου. Να με νλέπουν και να καμαρώνουν για μένα. Ξανάρχισα να παίζωμπάσκετ, είμαι στην ομάδα του Ίκαρου. Δεν φαντάζεσαι τη χαρά που νιώθω, έχω ξαναβρεί το χαμόγελό μου. Είμαι στο φυσικό μου χώρο».

Έχεις κουραστεί να σε ρωτάνε για τη σύντροφό σου, Δούκισσα Νομικού;
«Έχω κουραστεί να με ρωτάνε τα ίδια πράγματα. Τι άλλο να πω; Το είπαμε. Πριν ψάχνανε να δουν αν είμαι ή δεν είμαι με τη Δούκισσα. Ωραία, είμαι. Με είδαν εκεί, με είδαν αλλού. Είπα ότι είμαι καλά».
Τι σε έχει ταλαιπωρήσει περισσότερο;
«Με έχει ταλαιπωρήσει το ότι όλοι με ρωτάνε αν θα παντρευτώ. Δεν ξέρω πόσο εύκολα παντρεύεται κάποιος, εγώ θα παντρευτώ πολύ δύσκολα. Με τη Δούκισσα είμαστε μαζί ένα χρόνο και κάτι... Δεν έχει να κάνει αυτό. Με πειράζει πάρα πολύ ότι η μόνη ερώτηση που μου κάνουν είναι αν θα παντρευτώ. Είναι δυνατόν; Με κουράζει η απάντηση. Άντε πάλι τα ίδια. Να σου πω κι εσένα ότι δεν παντρεύομαι. Πιέζουν έναν άνθρωπο και πάνε και του λένε αν θα παντρευτεί. Πώς, ρε παιδάκι μου, γίνεται αυτό το πράγμα; Δεν μ'αρέσει καθόλου αυτό. Αν θα παντρευτώ, θα το πω στον άνθρωπό μου. Κάτσε να τα βρω εγώ πρώτα με τον εαυτό μου και μετά βλέπουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου