Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Δ. Βανδή: Οι... αποκαλύψεις της για την κυτταρίτιδα (αποκαλυπτικές φωτογραφίες)



Η Δέσποινα Βανδή έδωσε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στη Reallife, όπου δεν δίστασε να μιλήσει για το πως είναι το σώμα της στην πραγματικότητα, αλλά και για τα σχόλια που κατά καιρούς κάνουν οι άλλοι γι' αυτήν....



Κάνεις δίαιτες εξαντλητικές;
Ποτέ. Σιχαίνομαι τη λέξη δίαιτα - αν πεις σ'εμένα «κάνε δίαιτα», μπορεί να φάω το φαΐ, το πιάτο και το τραπέζι μαζί. Προτιμώ να κάνω μία ώρα γυμναστική περισσότερο και να τρώω ότι θέλω.
Πόσες γυναίκες σε συνεχάρηκαν από τότε που δήλωσες πως έχεις κυτταρίτιδα;
Ε, μα τώρα σε παρακαλώ! Εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, αν δεν είσαι, π.χ., μοντέλο και είσαι ένας κανονικός άνθρωπος που τρέφεται κανονικά και έχει οικογένεια, είναι αδύνατον να μην έχεις κυτταρίτιδα! Εγώ ήθελα απλώς να απομυθοποιήσω αυτό που βλέπει η μέση γυναίκα στα εξώφυλλα. Λυπάμαι, κυρίες μου, δεν είμαστε έτσι! Και κυτταρίτιδα έχουμε και ρυτίδες και απ'όλα...
Πως μπαινοβγαίνεις ανάμεσα στη Δέσποινα και τη Βανδή;
Εύκολα. Κάνω μια πλάκα! Μόλις σηκωθώ από την καρέκλα, όπου έχω καθίσει για να με ντύσουν, να με βάψουν, να με χτενίσουν, κοιτάζομαι στον καθρέφτη και λέω: «Α, εντάξει! Βανδή τώρα...». Μόλις γυρίσω σπίτι, βγάλω ρούχα, βλεφαρίδες, μακιγιάζ και ξανακοιταχτώ, λέω: «Όπ, εδώ είμαστε. Μαμά και πάλι».
Τα παιδιά καταλαβαίνουν τη διαφορά;
Σιγά σιγά καταλαβαίνουν - η κόρη μου ιδίως, που βλέπει κόσμο να με πλησιάζει, να με φωνάζει με το μικρό μου όνομα ή να φωνάζουν εκείνη με το όνομά της, αναρωτιέται γιατί γίνεται αυτό. Της έχω μιλήσει, βέβαια και της έχω εξηγήσει πως είμαστε δημοφιλείς μέσα από τη δουλειά μας. Τίποτα άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου