Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Απίστευτο! Ηθοποιός καταγγέλλει σεξουαλική παρενόχληση!



Γνωστός ηθοποιός αποκαλύπτει και σοκάρει. Έχει δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση και μάλιστα με χυδαίο τρόπο.
«Τόλμησε ένας άνθρωπος, που δεν είναι πια στη ζωή, να με ενοχλήσει. Εξαγριώθηκα γιατί ήταν με χυδαίο τρόπο. Πάντα η σεξουαλική παρενόχληση είναι με χυδαίο τρόπο.....
Τον κατήγγειλα στο διοικητικό συμβούλιο που υπαγόταν η ιδιότητά του και τελείωσε η ιστορία» τόνισε ο Άγγελος Μπούρας με δηλώσεις του στην Espresso και συνέχισε αναφερόμενος στο περιστατικό: «Μου την έπεσε. Του απάντησα «τι κάνετε εδώ;» και ξεκίνησε πόλεμος. Μου είπε «από πού και ώς πού τολμάς να μου αρνηθείς» και του έκανα καταγγελία.» Όσο για το αποτέλεσμα που είχε, είπε: «Στη δουλειά κανένα. Βέβαια, δεν ξαναμιλήσαμε. Κανένας δεν μπορεί να κλείσει καμία πόρτα. Μόνο ο εαυτός σου. Αυτό ισχύει και αναφορικά με τα οικονομικά. Έχω ακούσει να λένε «μη διεκδικήσεις τα λεφτά σου, γιατί θα σου κλείσουμε την πόρτα». Τον έχουν απειλήσει; «Βέβαια. Υπάρχουν παραγωγοί που μου έχουν πει «δεν θα ξαναβρείς ποτέ δουλειά». Εργάζομαι δεκατρία χρόνια συνέχεια.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου