Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Λιάγκας: «Οι περισσότεροι που βγαίνουν στα περιοδικά αν τους γυρίσεις ανάποδα δεν πέφτει τάλιρο»



Ο Γιώργος Λιάγκας είναι από τους ανθρώπους που δεν μασάνε τα λόγια τους. Ο παρουσιαστής λέει τα πράγματα έτσι όπως τα σκέφτεται.
Μπορεί όλη την τηλεοπτική σεζόν ν' απέφευγε να δώσει συνεντεύξεις, αλλά ο Γιώργος Σατσίδης τον έπεισε να μιλήσει για όλους και για όλα. Ο Γιώργος Λιάγκας άνοιξε την καρδιά του και μίλησε στην εκπομπή του Γιώργου  Σατσίδη , για την σύζυγό του Φαίη Σκορδά, για την κόντρα του με την Ευγενία Μανωλίδου....
. Επίσης, αποκάλυψε για ποιο λόγο έστειλε εξώδικα στα περιοδικά. «Παίζοντας και εμείς στο παιχνίδι της σόουμπιζ δεν μπορώ να απαγορεύσω στον οποιονδήποτε φωτογράφο να με βγάλει φωτογραφία. Δεν έχω στήσει όμως ποτέ παπαράτσι. Εκεί που είμαι κάθετος και έχω στείλει και εξώδικα σε περιοδικά δύο φορές,  είναι με το παιδί. Μπορεί όσοι δείχνουν τα παιδιά τους στα περιοδικά να έχουν και μια στρατιά ανθρώπων να τα φυλάνε. Εγώ όμως δεν έχω! Οι περισσότεροι που βγαίνουν στα περιοδικά αν τους γυρίσεις ανάποδα δεν πέφτει τάλιρο, δεν έχουν ούτε μαντήλι να κλάψουν», δήλωσε ο Γιώργος Λιάγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου