Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Έλενα Παπαβασιλείου: «Έζησα μια παθιασμένη σχέση»



Η Έλενα Παπαβασιλείου ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και μίλησε για την προσωπική της ζωή.
Η παρουσιάστρια δήλωσε μόνη και έτοιμη για οικογένεια αρκεί να βρεθεί ο κατάλληλος άντρας. Η Έλενα Παπαβασιλείου, επίσης, αποκάλυψε πως μια φορά στη ζωή της σκέφτηκε να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας αλλά ευτυχώς δεν το έκανε γιατί δεν θα μπορούσε τελικά να συμβιώσει με αυτό τον άνθρωπο. «Είχε τύχει να το σκεφτώ με μια σχέση μου στο παρελθόν, αλλά το... ξεσκέφτηκα. Γιατί νομίζω ότι δε θα ταιριάζαμε για να κάνουμε μια οικογένεια.
Πιστεύω ότι ένας γάμος θέλει λιγότερες εντάσεις. Ήταν μια παθιασμένη σχέση, όμως πιστεύω ότι σε ένα γάμο πρέπει να συνυπάρχουν δύο άνθρωποι γαλήνια, να δημιουργήσουν ένα όμορφο περιβάλλον για τα παιδιά τους για να μπορούν να γεράσουν και μαζί. Τα έντονα πάθη και οι σχέσεις πάθους νομίζω ότι είναι πολύ ωραία να τα ζεις και να τα αισθάνεσαι, αλλά δε νομίζω ότι μπορείς να ζεις σε τέτοιο συναισθηματικό άκρο για όλη σου τη ζωή», είπε η Έλενα Παπαβασιλείου στην εκπομπή «Μίλα».
Μίλησε επίσης και για τα όσα είχαν ακουστεί για τη σχέση της με την Ναταλία Γερμανού και τη συμμετοχή της στο «Μες στην Καλή Χαρά», τονίζοντας ότι δεν είχε συμβεί απολύτως τίποτα και γράφονταν τα τέρατα, τα οποία την είχαν στεναχωρήσει πολύ.
«Με είχαν στεναχωρήσει πολύ. Άνθρωπος είμαι, δεν είμαι αναίσθητη, αν και μερικές φορές εύχομαι να ήμουν», είπε.
Η Έλενα αποκάλυψε επίσης ότι πρότυπό της είναι η μητέρα της που κατάφερε να είναι μάνα, να σπουδάσει, να φτιάξει οικογένεια, ενώ είπε ότι ζηλεύει τη δύναμή της, αφού όταν είδε ότι η σχέση της με τον πατέρα της είχε φτάσει στο τέρμα την πήρε και επέστρεψαν οι δυο τους στην Ελλάδα.
«Στα 12 μου όταν γυρίσαμε στην Ελλάδα ένιωσα ότι ανήκω εδώ. Ήξερα από την αρχή ότι είμαστε εγώ και η μητέρα μου μόνες μας», ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου