Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Ε. Χειρδάρη: Μάθετε τα πάντα για τη "σεξολόγο" της Μενεγάκη!



Η δημοσιογράφος που ξεκίνησε με underground ρεπορτάζ, κάλυψε δύο πολέμους και κατέληξε σύμβουλος σεξουαλικών θεμάτων στα περιοδικά και την εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη...
«Σπόύδασα δημοσιογραφία. Ξεκίνησα να δουλεύω πολύ μικρή, στα δεκαεννέα, πριν τελειώσω τη σχολή. Στον glossy κόσμο των περιοδικών με έβαλε η Λάουρα Ντε Νίγκρις, η πρώην γυναίκα του Τερζόπουλου. Έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη ζωή μου, κυρίως γιατί σε μια ηλικία που διαμορφωνόμουν, εκτός από τη δουλειά μου μάθαινε την ηθική και να είμαι κυρία. Ήταν σημαντικό, αν σκεφτείς ότι εκείνη την εποχή με φώναζαν όλοι αλητάκι...
. Η Λάουρα μάλλον με προόριζε για συντάκτρια μόδας, ενώ το δικό μου παιδικό όνειρο ήταν να γίνω πολεμική ανταποκρίτρια. Σε αυτό είχε παίξει μια άλλη γυναίκα ρόλο στη ζωή μου, η Άννα Χολογουέι, Αγγλίδα πολεμική ανταποκρίτρια που είχε σπίτι δίπλα στο δικό μας στην Κέρκυρα και με γνώριζε από μωρό. Τελικά, η Λάουρα Ντε Νίγκρις με πήρε από το χέρι και με πήγε να δουλέψω στο περιοδικό "Γυναίκα"».
Τι ρεπορτάζ έκανες;
Εγώ διάλεγα underground ρεπορτάζ. Πόρνες, τρανσέξουαλ, τζάνκι, ιερόδουλες. Δούλευα το fiction - non fiction στιλ, νεουορκέζικη σχολή γραφής, ρεπορτάζ και λογοτεχνία μαζί, και το underground μου έδινε καλό υλικό. Στο πρώτο μου βιβλίο, "Η Αθήνα δαγκώνει" λέγεται, ένα από τα fiction - non fiction ρεπορτάζ, "Τα κορίτσια απ'έξω", το οποίο μιλά για το πώς στοίβαζαν σαν ζώα τα κορίτσια από το Ανατολικό Μπλόκ, σε γκαρσονιέρες και τις έβγαζαν με ξύλο στη δουλειά, απέσπασε στις Βρυξέλλες το ειδικό βραβείο του Ευτωπαικού Έτους Ισων Ευκαιριών. Ωστόσο, δεν μπόρεσα να σώσω τα κορίτσια που είχε γνωρίσει στα sex trafficking και μου ζητούσαν βοήθεια. Τότε, μίσησα τη δουλειά.
Τελικά δεν έγινες πολεμική ανταποκρίτρια;
Κάλυψα τις συγκρούσεις στην Αλβανία και τον πόλεμο στο Μαυροβούνιο. Δεν μπορώ να σας πω όσα συνέβησαν εκεί αλλά, όταν επέστρεψα, είχα αποφασίσει να πάω στην όμορφη πλευρά της ζωής. 'Ηξερα ήδη το sex market και το ελληνικό "Cosmopolitan", μου πρότεινε να γράφω άρθρα για σεξ και σχέσεις. Από εκεί ξεκίνησα νέα καριέρα σαν sex editor.
Γιατί αποφάσισες να κάνεις αυτή τη δουλειά;
Γιατί ασχολείται με το πιο ζωικό, το πιο όμορφο και πιο ευαίσθητο κομμάτι του ανθρώπου, το σεξ και τις σχέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου