Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Δύσκολη εγκυμοσύνη για την Καλομοίρα Σαράντη!



Για την εγκυμοσύνη της αλλά και για τα δίδυμα που περιμένει έγραψε στο προσωπικό της site η Καλομοίρα Σαράντη.

«Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που θα αποκτήσω δίδυμα και, για να είμαι ειλικρινής, είμαι ακόμα σοκαρισμένη! Δεν το πιστεύω ότι έχω δύο ανθρώπους μέσα στην κοιλιά μου!» γράφει χαρακτηριστικά!

«Το ταξίδι μέχρι στιγμής δεν ήταν και το καλύτερο» τονίζει και προσθέτει: «Είχα ναυτίες, εμετούς κλπ σε τέτοιο σημείο που έχω χάσει περίπου 7 κιλά!».
Η τραγουδίστρια έχει μετακομίσει στο πατρικό σπίτι του συζύγου της:
«Επειδή δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο παρά να είμαι ξαπλωμένη σε ένα καναπέ, έχω μετακομίσει μόνιμα στο σπίτι της πεθεράς μου» γράφει.
«Ήταν ο μόνος τρόπος. Μου μαγειρεύει, με φροντίζει και με βοηθά πάρα πολύ.
Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εκείνη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου