Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Ομολογία - σοκ παρουσιάστριας: «Έβλεπα το δολοφόνο να με σημαδεύει»!



Σοκάρει η δήλωση διάσημης Ελληνίδας παρουσιάστριας, η οποία αποκαλύπτει στην Espresso τον τρόμο και την αγωνία που βίωσε βλέποντας τον επίδοξο δολοφόνο της να τη σημαδεύει με το όπλο και παράλληλα να βάζει το σιγαστήρα...

«Έβλεπα απέναντί μου τον επίδοξο δολοφόνο μου με το όπλο στο χέρι να με σημαδεύει. Έβαζε παράλληλα τον σιγαστήρα για να το δω ακόμα πιο καθαρά. Έχω γυρίσει σπίτι μου βράδυ και αντιλήφθηκα ότι δευτερόλεπτα πριν υπήρχε στο σημείο όπου ήμουν ένα κλεμμένο αυτοκίνητο παγιδευμένο με βόμβα. Όπως αντιλαμβάνεστε, δεν είναι εύκολο», αποκαλύπτει  η Αγγελική Νικολούλη
Είστε μια γυναίκα πολύ δυναμική. Υπάρχει η άλλη όψη; Για παράδειγμα κλαίτε;
«Σαφώς έχω τις ευαισθησίες μου ως άνθρωπος. Στο βιβλίο, για παράδειγμα, στην ιστορία της κοπέλας που περιγράφω, θα διαβάσει ο αναγνώστης ότι ξεσπάω ενώ βλέπω το τραγικό τέλος, παρ' ότι το είχα φανταστεί, υποψιαστεί και περιγράψει στις αρχές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου