Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Γ. Παπαδακης: «Δεν ξέρω αν θα είμαι εδώ του χρόνου»



Αιχμές για το ότι μπορεί να μην συνεχίσει του χρόνου στον ΑΝΤ1 άφησε ο Γιώργος Παπαδάκης μέσα από την εκπομπή του. Ο παρουσιαστής είπε πως σε λίγες μέρες κλεινει η εκπομπή για καλοκαίρι και πως μπορεί μετά να μην είναι εκεί.
«Εμείς για λίγες μέρες ακόμα θα είμαστε εδώ. Για λίγες μέρες εγώ γιατί μετά θα φύγω για καλοκαίρι, τα παιδιά θα μείνουν εδώ. Εμείς δεν ξέρουμε αν θα’ μαστε εδώ. Δεν έχει σημασία, η ζωή προχωράει, συνεχίζεται και τα όμορφα πράγματα έχουν κάποια στιγμή και μία αρχή και ένα τέλος», είπε ο παρουσιαστής.

Συνέχισε μάλιστα στο ίδιο πνεύμα, με τους συνεργάτες του να έχουν σκυμμένο το κεφάλι και να μην λένε πολλά. «Μπορεί να ξεκίνησαν το 1988, αλλά μπορεί να τελειώσουν το 2012. Αυτό δεν εξαρτάται μόνο από τη μία πλευρά, εξαρτάται και από την άλλη. Άλλωστε το σημαντικό για τους ανθρώπους που κάνουν τηλεόραση δεν είναι η δική τους ιστορία και οι δικές τους ειδήσεις, αλλά οι ειδήσεις τις οποίες μπορούν να εκμαιεύσουν, τις ειδήσεις που μπορούν να αξιολογήσουν σωστά κι αυτό θα κάνουμε κι εμείς μέχρι την τελευταία στιγμή που θα είμαστε εδώ», είπε.
Μάλιστα τη σημερινή εκπομπή θέλησε να την αφιερώσει στη σύζυγό του, το «στήριγμά» του όπως είπε. «Θέλω να αφιερώσω τη σημερινή εκπομπή στην Τίνα. Να το κάνω; Έτσι γουστάρω και θα το κάνω. Θέλω να την αφιερώσω στη γυναίκα μου, το καμάρι μου και το στήριγμα της ζωής μου. Γουστάρω κι έτσι αισθάνομαι και έτσι θέλω να το κάνω», τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου