Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Συνέντευξη - σοκ: «Έτρωγα στραγάλι και νερό για να πρηστώ»!



Συγκλονίζει η συνέντευξη κορυφαίου μας ηθοποιού στο "ΕΓΩ": «Ξεκίνησα από πολύ φτωχή οικογένεια, έτρωγα στραγάλι και νερό για να πρηστώ. Μικρός πουλούσα τσιγάρα στο δρόμο, ήμουν αβανταδόρος σε παπατζή, λαμόγιο...»

Ο μεγάλος Έλληνας κωμικός, ο άνθρωπος με τον οποίο μεγάλωσαν οι γονείς μας κι εμείς, ξέρει τι θα πει φτώχεια! Δείτε τι λέει ο μεγάλος Κώστας Βουτσάς: «Όταν απέκτησα χρήματα, μόνο έξω το έριξα! Πήγα και έμεινα σε καμπάνα ξενοδοχείο για τέσσερις μήνες, από το Μάιο μέχρι τον Οκτώβριο. Θυμάμαι η γυναίκα μου η Θεανώ μου έλεγε... "Ρε  Κωστή βρήκα ένα ωραίο σπίτι στο Καβούρι, πάμε να το πάρουμε"; Κι εγώ της απαντούσα. Εγώ δεν έχω τίποτα στο όνομά μου, μόνο μία συλλογή από πίνακες. Ήμουν συλλέκτης», καταλήγει ο αγαπημένος κωμικός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου