Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Έξαλλη η Ειρήνη Νικολοπούλου δηλώνει: «Ντρέπομαι που υπήρξα δημοσιογράφος αυτής της χώρας»



Εκτός ορίων "έχει βγει" η Ειρήνη Νικολοπούλου μετά την δημοσιοποίησης της είδησης περί καταδίκης της σε 12μηνη φυλάκιση με αναστολή, σχετικά με την υπόθεση της "γκρίζας" διαφήμισης σε εκπομπές της ΕΡΤ.
Η δημοσιογράφος ισχυρίζεται πως η είδηση έσπευσε να μεταδοθεί από τα μέσα, διαστρεβλωμένη και χωρίς να ζητηθούν οι απαραίτητες εξηγήσεις και η επιβεβαίωση των γεγονότων και από την ίδια.
Αμέσως μετά το σάλο που προκλήθηκε, η Ειρήνη Νικολοπούλου, εξοργισμένη, έγραψε στο twitter της:

«Δεν ντρέπεστε μωρέ; Αναρτάτε στα blogs σας λάθος αποφάσεις, τόση πια βιασύνη να με φάτε τελείως; Ντρέπομαι που υπήρξα δημοσιογράφος αυτής της χώρας. Ντρέπομαι που κανένας δεν διασταύρωσε την είδηση. Ποιος θα ζητήσει συγνώμη από μένα και την οικογένειά μου; Ποιος; Όταν σκορπάτε το ψέμα και την στρεβλότητα»
Ενώ λίγη ώρα αργότερα έστειλε τη δική της ολοκληρωμένη απάντηση μέσω του προσωπικού της blog όπου εξαπέλυσε βαρύ κατηγορώ εναντίον των «τιμητών της ζούγκλας» όπως τους χαρακτηρίζει!
Συγκεκριμένα, στο κείμενο της αναφέρει:
Περιμένω ένα συγγνώμη- Περιμένω μια διάψευση
«Σήμερα εκδόθηκε μια απόφαση από την Ελληνική Δικαιοσύνη.
Με αυτή στην ουσία αθωώθηκα για 20 από τις 23 εκπομπές «Ελληνικό Πανόραμα» - σε σύνολο περίπου 120 που είχαν προβληθεί στην ERT WORLD.
Η κατηγορία αφορούσε ότι δεν παρέπεμψα τους προσκεκλημένους μου μαζί με το Γενικό Διευθυντή στο τμήμα marketing και διαφήμισης της ΕΡΤ. Ουδεμία σχέση με «οικονομικές ατασθαλίες», «κακοδιαχείριση» ή «υπέρογκες αμοιβές» όπως αναληθώς ανώνυμοι κονδυλοφόροι διαδίδουν.
Για τις τρείς δε εκπομπές, για τις οποίες εξακολουθώ να κατηγορούμαι, υπάρχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία που πιστεύω ότι στο δεύτερο βαθμό θα αποδείξουν καθαρά την πλήρη αθωότητα μου.
Μετά τη σημερινή απόφαση, αυτοί που με οδήγησαν στο δικαστήριο, δυσκολεύτηκαν να χωνέψουν ότι στην πραγματικότητα εξέπεσε σήμερα η πλεκτάνη τους. Μία πλεκτάνη που με έχει εξοντώσει ηθικά, επαγγελματικά, οικονομικά, ενώ έχει διασύρει εμένα και την οικογένειά μου ανεπανόρθωτα.
Έτσι τι έκαναν; Συνεχίζοντας την λάσπη, και το καταστροφικό τους έργο σε βάρος της υγείας και του ονόματός μου, οι τιμητές της ζούγκλας προσπαθούν να συνδέσουν την δική μου υπόθεση με άλλες υποθέσεις της ΕΡΤ και να τις φορτώσουν σε εμένα «δημοσιογραφική αδεία», διαστρεβλώνοντας τη σημερινή απόφαση.
Γιατί αλήθεια φαίνεται να ενοχλεί κάποιους ακόμη και η ύπαρξή μου;
Περιμένω μια αξιοπρεπή διάψευση
Περιμένω την ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου