Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Κλέλια Ρένεση: «Θα έκανα γυμνή φωτογράφηση»



Καλεσμένη στην εκπομπή Movies & stars του MTV ήταν η Κλέλια Ρένεση. Η πρωταγωνίστρια της σειράς “Με λένε Βαγγέλη” μιλά στον Γιώργο Σατσίδη σχεδόν για όλα, αποκαλύπτοντας ακόμα και ότι θα έλεγε “ναι” σε μια γυμνή φωτογράφιση -υπό προϋποθέσεις.



Ποια θα ήταν η απάντησή της σε ενδεχόμενη πρόταση να φωτογραφηθεί γυμνή;
“Έχω κάνει κάποια πράγματα που θεωρώ σέξι, επιμένω ότι για να κάνω κάτι προκλητικό θα πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος και πολύ σημαντική ομάδα από πίσω. Γυμνό θα έκανα, δεν λέω όχι. Με μια άκρως καλλιτεχνική ματιά, θα το έκανα. Δεν έχω τέτοιες ντροπές”.
 Σχετικά με την σκέψη της να μεταναστεύσει:
“Με έχει κουράσει η μιζέρια, η ματαίωση των πάντων, η αποκαθήλωση του επαγγέλματός μας ...την Ιταλία τη σκέφτομαι επειδή είναι μία χώρα που ξέρω καλά , γνωρίζω τη γλώσσα και έχω μείνει στο παρελθόν. Νιώθω πιο ασφαλής επειδή γνωρίζω την κουλτούρα της. Οπότε δεν αποκλείω την μετακίνηση μου...”.
Πότε ερωτεύθηκε τελευταία φορά;
“Συνέβη πρόσφατα. Δεν το παθαίνω κάθε μήνα, είμαι δύσκολη. (...) Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει να με ζηλεύουν. Υπάρχει ένα καμάρι όσον αφορά το γεγονός ότι είμαι από τον καλλιτεχνικό χώρο. Συνήθως οι γύρω μου το απολαμβάνουν αυτό που κάνω”.
Σχετικά με τη δημοσιοποίηση της προσωπικής της ζωής:
“Σκάνδαλο για μένα δεν θα βρεις. Μπορεί από πίσω να έχω κάνει "τέρατα" (γέλια) ,αλλά είναι όλα για μένα. Θεωρώ φρικτό και βαρετό να στήνεις παπαράτσι. Η ζωή μας είναι ένα άλλο κανάλι. Αν πουλήσω τη ζωή μου τι θα μείνει για μένα; Είναι πλούτος να έχω κάτι δικό μου”.
Για το “Με λένε Βαγγέλη”:
“Δεν έχουμε πληρωθεί, αλλά πρόκειται για αλυσίδα δεν φταίει το Mega. Κάποιοι δεν πληρώνουν το κανάλι, το κανάλι δεν πληρώνει την εταιρία παραγωγής, η εταιρία παραγωγής δεν πληρώνει εμάς. Έχουμε κάνει ένα σήριαλ κέρασμα! Δουλεύαμε 2 χρόνια! Σίγουρα θα πληρωθούμε κάποια στιγμή... Δεν έχουμε γκρινιάξει πολύ γιατί αντιλαμβανόμαστε ότι είναι πάρα πολύ δύσκολα τα πράγματα. Η ανταμοιβή μας είναι η επιτυχία. (…) Ο Βαγγέλης δεν θα συνεχιστεί. Το κανάλι έχει επιλέξει να είναι πιο φειδωλό στην παραγωγή  ων σήριαλ. Μπορώ όμως να πω ότι όταν το Mega αποφασίζει να κάνει μία σειρά τη φροντίζει μέχρι τελευταία λεπτομέρεια, κάνει ότι μπορεί για να το προμοτάρει, το τιμάει και το κάνει πάντα καλόγουστα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου