Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Γ. Παπαδάκης: Τα συγκινητικά λόγια στην τελευταία του εκπομπή! (video)



Τελευταία μέρα σήμερα για τον Γιώργο Παπαδάκη στο «Πρωινό ΑΝΤ1», ο οποίος από αύριο θα ξεκινήσει τις καλοκαιρινές διακοπές του. Κάτι που τελείωσε μια δύσκολη σεζόν, κάτι που ο παρουσιαστής ακόμα δεν ξέρει τι θα γίνει του χρόνου τόσο με τον ίδιο, όσο και με την πρωινή ζώνη, ήταν η ατμόσφαιρα λίγο φορτισμένη. Σε αυτό το κλίμα λοιπόν ο Γιώργος Παπαδάκης ήθελε για μια ακόμα φορά να στείλει τα δικά του μηνύματα στον ΑΝΤ1.

«Οι παρέες γράφουν ιστορία. Φτάνοντας στο τέλος αυτής της σεζόν θα πρέπει να πω ότι μια παρέα έγραψε αυτή την ιστορία των 22 ετών στην πρωινή ζώνη της ελληνικής τηλεόρασης», είπε ο παρουσιαστής και συνέχισε περνώντας τα δικά του μηνύματα: «Αυτή η ζώνη δεν ανήκει σε μας, δεν ανήκει στον ΑΝΤ1, ανήκει στον κόσμο. Μην ξεχνάμε ότι ξεκινώντας ο ΑΝΤ1, ξεκίνησαν και όλα τα κανάλια. Δημιούργησαν πρωινές ζώνες, δημιούργησαν θέσεις εργασίας, κι εγώ είμαι περήφανος που συνέβαλα έστω στο ελάχιστο για να δημιουργηθούν τόσες θέσεις εργασίας. Πολλά παιδιά που ξεκίνησαν τα πρώτα τους βήματα στα 19 και στα 20 τους χρόνια και σήμερα είναι παντρεμένοι με παιδιά κι έχουν κάνει οικογένειες. Κι αισθάνομαι περήφανος, πάρα πολύ περήφανος και δεν με αγγίζει σε τίποτα η κακία ορισμένων ανθρώπων. Εγώ δεν είμαι άγιος, αλλά θέλω να πιστεύω ότι όπως και άλλοι συνάδελφοί μου συμβάλαμε όλοι μαζί έτσι ώστε να έχουν πολύ άνθρωποι δουλειά», είπε και κατέληξε: «Μεγάλη μου ελπίδα και ευχή είναι να συνεχίσουν να έχουν δουλειά».

Δείτε το βιντεο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου