Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Όσα είπε η Ταμτά στο ΟΛΑ 11


TVSTORYS-ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΕΤΡΑΚΟ

Η Τάμτα ήταν καλεσμένη του Θέμου Αναστασιάδη στην εκπομπή «Όλα» και μίλησε για τη σχέση της με τον Γρηγόρη Πετράκο αλλά και την καριέρα της.

Η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε πώς καταφέρνει να συνδυάζει την προσωπική της ζωή με τη δουλειά: «Για τα προσωπικά πάντα βρίσκεις χρόνο. Αρκεί να σε καταλαβαίνει ο άνθρωπος που έχεις δίπλα», ενώ για τον Γρηγόρη Πετράκο είπε: «Εκτιμώ πάρα πολύ τον άνθρωπο αυτό και δεν έχω κανένα λόγο να πω οτιδήποτε κακό. Μου πήρε 6 χρόνια να καταλάβω ότι αυτός είναι ο Γρηγόρης Πετράκος. Δεν πίστευα ότι άργησα να το τελειώσω. Έπρεπε να γίνει έτσι. Έχω μάθει πάρα πολλά....
πράγματα από τον Γρηγόρη — είτε σε προσωπικό επίπεδο είτε στη δουλειά μου, με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Και δεν έχω κανένα λόγο να το πω αυτό, ήτανε μία σχέση που ξεκίνησε πάρα πολύ όμορφα και εξελίχθηκε όμορφα. Τελείωσε εξίσου όμορφα».

 Επίσης μίλησε για το ενδεχόμενο να ξαναερωτευτεί: «Δεν το σκέφτομαι καθόλου ακόμα. Μου είναι δύσκολο όταν βγαίνεις από μία σχέση 6 χρόνων. Δεν βιάζομαι καθόλου. Δεν είμαι σε φάση έρωτα τώρα».

Τέλος μίλησε για την απόφασή της να έρθει στην Ελλάδα: «Φυσικά και δεν έχω μετανιώσει που έχω έρθει στην Ελλάδα. Και δεν είμαι άνθρωπος που μετανιώνει. (…)».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου