Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Η Δεσποίνα Καμπούρη μιλάει για την εγκυμοσήνη της!




 TVSTORYS-ΣΤΟΝ ΠΕΜΠΤΟ ΜΗΝΑ Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΜΠΟΥΡΗ

Η γνωστή παρουσιάστρια και μέλλουσα μαμά, Δέσποινα Καμπούρη, ήταν φιλοξενούμενη στο στούντιο του «Πρωινό Mou» και φυσικά μίλησε για τον ερχομό του πρώτου της παιδιού.

«Ναι, είμαι έγκυος, είναι σίγουρο πια! Μόλις μπήκα στον πέμπτο μήνα και έχω πάρει μόνο 1-2 κιλά, ευτυχώς!» είπε από την πρώτη στιγμή που κάθισε απέναντι από τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά. «Ο γιατρός μου με άγχωσε για να μην παχύνω, πράγμα που ήταν πολύ δύσκολο για μένα, γιατί είναι γνωστό ότι είμαι… "φαγού". Όμως είχα δύσκολη εγκυμοσύνη ...
τους τρεις πρώτους μήνες τελικά, με ναυτίες και ζαλάδες κι έτσι εκ των πραγμάτων μού ήταν πολύ δύσκολο να φάω πολύ. Μου μύριζαν τα πάντα!»

Η Φαίη Σκορδά, που έχει μπει πλέον στο μήνα της, μίλησε για τις δικές της εμπειρίες από την εγκυμοσύνη της και λίγο μετά η Δέσποινα είπε : «Δεν ξέρω αν το έχετε συνειδητοποιήσει αλλά… δεν είμαστε μόνο τρεις εδώ στο στούντιο, αλλά πέντε!», προκαλώντας τα γέλια όλων όσων βρίσκονταν εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου