Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Τι αισθητική επέμβαση έχει κάνει ο Παντάζης



TVSTORY-ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΛΕΙ!

Η «κρίση» στη διασκέδαση, οι συνεργασίες, το μπότοξ, και τα αισθηματικά. Ο Λευτέρης Πανταζής σε συνέντευξη του στο ένθετο "Radar" της εφημερίδας "Έθνος"  εξομολογείται ότι «πάντα θέλω να κάνω ένα βήμα παραπάνω».

«Ποτέ δεν έδωσα τροφή για σχόλια. Όταν είσαι ένα πρόσωπο αναγνωρίσιμο δεν μπορείς να περνάς απαρατήρητος. Δεν μου άρεσε ποτέ να δημιουργώ ντόρο γύρω από το όνομά μου» τονίζει ο Λευτέρης Πανταζής.

Για την «κρίση στη νύχτα» σχολιάζει:....
«Στην κρίση το πρώτο πράγμα που κόβεται είναι η διασκέδαση. Κλείνεται ο καθένας στο καβούκι του και διασκεδάζει σπίτι με ένα cd, δυο μπύρες κι ένα σουβλάκι».

«Όταν έχεις επιτυχία δεν κάνεις αποταμίευση, αλλά μόνο σπατάλες. Κάποια στιγμή διαπιστώνεις μια κάμψη και τότε συνειδητοποιείς το πρόβλημα. Οι περισσότεροι συνάδελφοι έχουν πρόβλημα γιατί κανένας καλλιτέχνης δεν σκέπτεται το αύριο» επισημαίνει στη συνέντευξή του ο τραγουδιστής.

«Πάνω στη δουλειά δεν έχω τσακωθεί με κανέναν και με καμία. Δεν έχω κάνει πόλεμο σε κανέναν, αν κι εγώ όταν ξεκίνησα δέχθηκα πόλεμο από κάποια μεγάλα ονόματα εκείνης της εποχής» υπογραμμίζει.

Αισθητική επέμβαση έχει κάνει; «Μαλλάκια έχω βάλει. Ήμουν από τους πρώτους που έκαναν εμφύτευση μαλλιών πριν από 15 χρόνια. Αλλά αν χρειαστεί να κάνω κάτι στο μέλλον, ένα μπότοξ ή οτιδήποτε άλλο θα το κάνω. Καλλιτέχνης είμαι» ομολογεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου