Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Τρύφωνας Σαμαράς.«Είμαι ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές»


Η νέα μανία της τηλεορασης ειναι σίγουρα ο Τρύφωνας Σαμαράς.«Είμαι ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές» λέει ο Τρύφωνας «μου αρέσει να ζω έντονα, κάθε βράδυ είμαι έξω, επειδή γουστάρω όμως και όχι για να με φωτογραφίζουν. Ανέκαθεν έβγαινα πολύ γιατί γούσταρα την παρέα, το παιχνίδι, μʼ άρεσε να φλερτάρω. Μου αρέσει το σεξ. Έχουν υπάρξει και περίοδοι που ήμουν sex maniac. Άλλωστε, γενικότερα δεν είμαι των μεγάλων σχέσεων. Η μεγαλύτερη που έχω κάνει είναι από τρεις μέχρι έξι μήνες. Γενικά ενθουσιάζομαι και μετά βαριέμαι εύκολα και φεύγω. Αισθάνομαι σαν παιδί στο ζαχαροπλαστείο και ό,τι ζαχαρωτό βλέπω το θέλω. Ίσως να φταίει ότι μέχρι τα.....
32 μου έμενα στο πατρικό μου, οπότε τώρα είμαι στη φάση να θέλω να απολαύσω τη ζωή μου». Μίλησε στο ΝΙΤRO και αποκάλυψε ορισμένα χαρακτηριστικά του που τον κάνουν αγαπητό στους άλλους.Δήλωσε πως είναι πάντα σχεδόν εύθυμος αλλά και ότι βαριέται εύκολα στις σχέσεις. Ο Τρύφωνας Σαμαράς είναι σίγουρα μια εκκεντρική ,πληθωρική πρωσοπικότητα και θα μας δείξει πολλά ακόμη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου