Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Λ. Πατέρα: «Δεν θα άφηνα ποτέ τον ΑΝΤ1 εκτός κι αν με αφήσει εκείνος»


Για την αγαπημένη της συνήθεια τον... ΑΝΤ1, μίλησε η Λίτσα Πατέρα. Η επιτυχημένη αστρολόγος που βρίσκεται στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη εδώ και 20 χρόνια, δεν  έφυγε και ούτε σκοπεύει να φύγει από το κανάλι.
«Δεν θα άφηνα ποτέ τον ΑΝΤ1 εκτός κι αν με αφήσει εκείνος», δήλωσε χαριτολογώντας στο περιοδικό «ΟΚ». Άλλωστε όπως λέει, η τηλεόραση της έχει γίνει πια μια συνήθεια:«μια φορά που είχα άδεια, κατά λάθος το αυτοκίνητο πήγε μόνο του εκεί. Ήπια καφέ και έφυγα. Είναι μια γλυκιά συνήθεια. Αγαπώ τους ανθρώπους, αγαπώ το κανάλι στο οποίο δουλεύω, δεν θα ήθελα να φύγω ποτέ».
Έχοντας συνεργαστεί δέκα ολόκληρα χρόνια με την Ελένη Μενεγάκη, αποκάλυψε ότι είναι πολλές οι καλές στιγμές που έχει να θυμάται: «πάνω απ΄όλα η επιτυχημένη πορεία της μου έδινε σιγουριά. Όλοι οι άλλοι ήταν παροδικοί. Μέχρι να τους γνωρίσεις, τελείωνε η σεζόν».
Ωστόσο ποτέ δεν είχε πρόβλημα με κανέναν απ’ όσους παρουσιαστές διαδέχτηκαν την Ελένη: «Λόγω κι άλλω επαγγελματικών υποχρεώσεων μου, δε κάθομαιν πάρα πολύ στην εκπομπή και αυτό δεν μου επιτρέπει ν’΄αναπτύξω σχέσεις. Όμως είμαι πάρα πολύ καλά με ολους».
Ίδια είναι και η σχέση της με τους Καραμεροχαριτάτους:
«είμαστε καλά, αλλά δεν έχουμε χρόνο να κάνουμε φιλική παρέα»
Όσο για την προσωπική της ζωή; Παντρεμένη από τα 17 της και έχοντας δυο γιους –ο ένας την έχει κάνει και γιαγιά-, δηλώνει ότι αν γύριζε πίσω το χρόνο,
«θα έκανα τα ίδια πράγματα. Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου