Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Διαζύγιο Μακρόπουλου: Δείτε μόνο εδώ την Αίτηση Διατροφής

 Η κόντρα έχει σκληρύνει για τα καλά και όπως πληροφορούμαι έχουν ξεκινήσει και οι απειλές απο κάποιους...Δε θα πω περισσότερα καθώς, είναι στοιχεία και πληροφορίες που άν ισχύουν θα πρέπει να αποδειχθούν μπροστά στους δικαστές...Το σίγουρο είναι πώς εμείς παρά τις όποιες απειλές εμείς προχωρούμε με τον ίδιο ρυθμό τις αποκαλύψεις μας... Το 2004 μετακομίσαμε από το πατρικό μου  σπίτι και νοικιάσαμε ένα σπίτι  στο Μαρούσι επί της οδού Ακακιών 61, εν συνεχεία το έτος 2007 αγοράσαμε ένα σπίτι πάλι στο Μαρούσι επί της οδού Πάρου, το οποίο αποτελούσε μέχρι πρότινος την οικογενειακή μας στέγη.
Κατά την διάρκεια των 25 ετών που διήρκησε αυτή η σχέση, αποκτήσαμε μια τεράστια ακίνητη περιουσία, η οποία για φορολογικούς λόγους ήταν αποκλειστικά στο όνομα του συζύγου μου.  Στο σημείο αυτό, αξίζει να σημειωθεί ότι ο καθ’ου είχε και έχει μια μεγάλη επιφυλακτικότητα σχετικά με τις τράπεζες, με αποτέλεσμα πέραν κάποιων τραπεζικών λογαριασμών που εξυπηρετούσαν πάγιες εντολές, όπως την πληρωμή πιστωτικών καρτών, ασφαλιστηρίων συμβολαίων κ.λ.π. και οι οποίοι είχαν υπόλοιπα 50.000 € – 60.000 €, τα χρήματα που αποκέρδαινε από την εργασία του, να τα έχουμε πάντα σε μετρητά στο σπίτι.
      Ας  σημειωθεί, ότι ακόμη και στο σπίτι στο Μαρούσι που είναι επιφανείας πέραν των 280 τ.μ., αν και ο σύζυγός μου επέμενε να πάρουμε εσωτερική οικιακή βοηθό, για να μην ασχολούμαι εγώ με αυτά τα πράγματα, ουδέποτε δέχθηκα κάτι τέτοιο και πάντα μόνο εγώ ήμουν αυτή που φρόντιζε το σπίτι, εν γένει την οικιακή μας οικονομία, λογαριασμούς, ψώνια, και ό,τι τέλοσπάντων χρειάζεται για την σωστή λειτουργία ενός σπιτιού. Φυσικά, ήμουν επιφορτισμένη και με το 100% την ανατροφής του παιδιού μας. Πέραν των καθημερινών θεμάτων διαβίωσης, δηλαδή τα ζητήματα της διατροφής του, της εκπαίδευσής του, την ενημέρωση από το σχολείο, τα ιδιαίτερά του, τις ξένες γλώσσες κ.λ.π. τα οποία είχα αναλάβει και επιμελούμην εγώ αποκλειστικά, προσπαθούσα και θεωρώ ότι το πέτυχα, να μην επηρεαστεί το παιδί μας από την μεγάλη δημοσιότητα που περιέβαλλε τον πατέρα του, να είναι προσγειωμένο και χωρίς υπερβολικές απαιτήσεις. Αυτό βέβαια ήταν πάρα πολύ δύσκολο, διότι όπως εύκολα γίνεται κατανοητό και ίσως είναι και ανθρώπινο, ο σύζυγός μου, στην προσπάθειά του να καλύψει την αναμφισβήτητη απουσία του από την ζωή του παιδιού μας, είχε μεγάλη διάθεση παροχής υλικών προς τον γιό μας, κάτι που εμένα με έβρισκε αντίθετη για ευνόητους λόγους.
      ……………………………………………….
      Για το καλό όλων και το δικό του και  του παιδιού μας εξήγησα στον καθ’ου, ότι θέλω μια ήρεμη λύση του γάμου μας. Εκείνος, σε μια προσπάθεια να μην προχωρήσουμε σε διαζύγιο, μου έλεγε ότι δεν χρειάζεται ν΄αλλάξει τίποτε, ότι ήμουν και θα είμαι η γυναίκα του, ότι τόσο εγώ όσο και το παιδί μας είμαστε απόλυτα εξασφαλισμένοι, ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ για τίποτε, ότι ό,τι χρειαστώ θα είναι πάντα δίπλα μου και άλλα του αυτού ύφους.
      ……………………………………………………………………..
      Εν  κατακλείδι του παρόντος ιστορικού  και στα πλαίσια των αιτημάτων  μου, πρέπει ν΄ αναφέρω επίσης, ότι  περί τα μέσα Οκτωβρίου 2010 και ενόψει της πρώτης συζήτησης του συναινετικού μας διαζυγίου ο καθ’ού η παρούσα πήρε όλα τα προσωπικά του αντικείμενα από το σπίτι μας στο Μαρούσι, αφήνοντας μόνο κάποια ήδη ένδυσης και υπόδησης και όπως μου είπε, πλέον, όταν θα ερχόταν στην Αθήνα θα έμενε σε μισθωμένο διαμέρισμα στην Γλυφάδα. Μου είχε προτείνει και είχα δεχθεί να παραμείνω εγώ στο σπίτι στο Μαρούσι, οπότε να μην αλλάξουν οι συνήθειές μου αλλά και του παιδιού, το οποίο όταν θα με επισκεπτόταν στην Αθήνα θα έμενε στο δωμάτιό του κ.λπ.  Ήταν η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Καθ’όλο το επόμενο χρονικό διάστημα, περνούσε κατά καιρούς από το σπίτι, είτε για να πάρει κάποια χαρτιά, είτε για την αλληλογραφία του, είτε για να δει τι κάνω. Οι σχέσεις μας ήταν πολιτισμένες, μέχρι το περιστατικό που περιγράφεται ανωτέρω της 17ης/12/2010. Από εκείνη την ημέρα και μετά η κατάσταση άλλαξε άρδην, οι όποιες επαφές είχαμε εμπεριείχαν πάντα απειλές, ύβρεις, προσβολές. Επειδή κάποια στιγμή και συγκεκριμένα την 15/1/2011, σταμάτησα να απαντάω στα τηλέφωνά του, ακριβώς, διότι δεν υπήρχε κανένα νόημα στο να ακούω τις ανωτέρω εντελώς απρόκλητες και αλλοπρόσαλλες απειλές και ύβρεις, που το μόνο που κατάφερναν ήταν να με ταράξουν, ο καθ’ ού επεκτάθηκε και σε άλλα κοντινά  μου άτομα, όπως στην μητέρα μου και στον γιό μας. Ειδικά στη μητέρα μου προκάλεσε τεράστια αναστάτωση, καθώς της είπε εν εξάλλω καταστάσει, ότι θα μου κάνει κακό, με πιο γλαφυρό ύφος και περισσότερες λεπτομέρειες. Στην τελευταία τηλεφωνική επαφή, που αναγκάστηκα, ενόψει όλων των ανωτέρω, να έχω με τον καθ’ού, την Κυριακή 16/1/2011, το μεσημέρι, η οποία ήταν σε πιο ήρεμο ύφος, μου ζήτησε να συναντηθούμε την Δευτέρα 17/1/2011 όλοι, δηλαδή και εμείς και οι δικηγόροι μας, για να δώσουμε μια λύση σε όλες τις μεταξύ μας εκκρεμότητες. Γνώριζε ήδη, διότι του το είχα πει εγώ η ίδια, ότι θα καταθέσω, άμεσα, αγωγή διαζυγίου. Ωστόσο, ενόψει του να εξευρεθεί μια πολιτισμένη λύση, συνήνεσα στην συνάντηση της Δευτέρας. Την Δευτέρα εξαφανίστηκε και την Τρίτη 18/1/2011, μου κοινοποιήθηκε  εξώδικος διαμαρτυρία του, την οποία θα προσκομίσω στο Δικαστήριό Σας, μόνον προς κατάδειξη των αναληθειών, αντιφάσεων και αοριστιών που διαλαμβάνει. Φυσικά, η εξώδικος αυτή απαντήθηκε και εν συνεχεία άρχισε μια αλληλογραφία εξωδίκων δηλώσεων, την οποία του δήλωσα και εγγράφως, ότι δεν μπορώ να παρακολουθήσω διότι και επί της ουσίας δεν αλλάζει τίποτε, αλλά και σε πρακτικό επίπεδο δεν δύναμαι, όπως κάλλιστα γνωρίζει, διότι το προκάλεσε, να ανταποκριθώ στα έξοδα αυτά.
      Επειδή  λοιπόν, προς αποφυγή ερίδων και  διαπληκτισμών, των οποίων ο κίνδυνος είναι προφανής και από το ύφος των ανωτέρω εξωδίκων, πρέπει να διαταχθεί η μετοίκηση, άλλως απομάκρυνση του καθ’ού από την οικογενειακή στέγη, ο οποίος ισχυρίζεται αναληθώς ότι δήθεν εγώ του στερώ την είσοδο, υπό την έννοια να παραλάβει τα προσωπικά αντικείμενα, που έχει αφήσει εκεί, και να μην έρχεται κάθε λίγο να δημιουργεί φασαρίες εκφοβίζοντας και ταράζοντάς με. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να ζητάω καθημερινώς από συγγενείς να διανυκτερεύουν σπίτι μου από τον φόβο, μήπως εμφανισθεί και δημιουργήσει επεισόδιο. Ενόψει της συνόλης αυτής κατάστασης πρέπει να απαγορευθεί από τον καθ’ ού η παρούσα να προσεγγίζει τους χώρους της κατοικίας επί της οδού Πάρου στο Μαρούσι κατ’ άρθρ. 735 Κ.Πολ.Δ.
ΙΙ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ή ΒΙΟΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΝΑΓΚΕΣ.
      Μετά  την διάσπαση της εγγάμου συμβιώσεως μας, εγώ, εξακολουθώ να κατοικώ στην μέχρι πρότινος οικογενειακή μας στέγη, όπως ακριβώς είχαμε συμφωνήσει με τον καθ’ού, τα έξοδα συντήρησης της οποίας, έπειτα από την αποχώρηση του συζύγου μου, δεν έχουν στο ελάχιστο μεταβληθεί.
      Πρόκειται για μία πολυτελή διώροφη οικία  με υπόγειο, κυριότητας του  συζύγου  μου, συνολικής επιφάνειας ορόφων 280 τ.μ., στο Μαρούσι Αττικής και επί της οδού Πάρου.
Α. Τα έξοδα  για την συντήρηση της ως άνω  πολυτελούς οικίας μετά του περιβάλλοντος αυτήν κήπου αναλύονται μηνιαίως κατά μέσο όρο ως εξής :
  1. Λογαριασμοί Δ.Ε.Η., ποσό Ευρώ διακοσίων (200 € ),
  2. Λογαριασμοί Ο.Τ.Ε., ποσό Ευρώ εκατόν πενήντα (150 €),
  3. Λογαριασμοί ύδρευσης, ποσό Ευρώ είκοσι πέντε (25 €), 
  4. Δαπάνη αποχέτευσης ποσό Ευρώ 100 € ετησίως, ήτοι 8,5 € μηνιαίως.
  5. Αμοιβή της οικιακής βοηθού, την οποία απασχολώ μια φορά την εβδομάδα, και καταβάλλω εξήντα ευρώ (60) εβδομαδιαίως, ήτοι ποσό Ευρώ διακόσια σαράντα (240 €), μηνιαίως. Αξίζει εδώ να γίνει μνεία ότι το σπίτι μας είναι συνολικής επιφανείας 280 τ.μ. και παρ’όλη την έκτασή του, επιμελούμαι της καθαριότητός του μόνη μου, έχοντας ως μοναδική βοήθεια μια κυρία, μόνο μια φορά την εβδομάδα για κάποιες ώρες.
  6. Συντήρηση ασανσέρ, 40 € μηνιαίως.
  7. Κατανάλωση πετρελαίου θέρμανσης, δύο τόνους ετησίως, αξίας 1600 €, ήτοι αναλυόμενο σε μηνιαία επιβάρυνση της οικιακής οικονομίας ποσό Ευρώ εκατόν τριάντα τριών (133 = 1600 : 12) μηνιαίως.
  8. Συντήρηση καυστήρα, 100 € ετησίως, ήτοι μηνιαίως 8,5 €.
  9. Αμοιβή κηπουρού, εβδομήντα ευρώ (70 €) μηνιαίως, για την φροντίδα του κήπου. Ας σημειωθεί, ότι το σπίτι μας ανήκει σε συγκρότημα μεζονέτων, που έχουν η κάθε μια αποκλειστική χρήση μέρους του περιβάλλοντα χώρου – κήπου, τον οποίο περιποιείται ένας κηπουρός που ο κάθε ένας από εμάς του καταβάλλει ένα ποσό, χωρίς αυτό να συμπεριλαμβάνεται στα κοινόχρηστα.
  10. Κοινόχρηστα, ποσό Ευρώ 35 μηνιαίως.
  11. Δαπάνη συναγερμού, ποσό Ευρώ 131,38 ετησίως, το οποίο αναλυόμενο σε μηνιαία βάση ανέρχεται σε ένδεκα (11) ευρώ μηνιαίως.
  12. Τα ασφάλιστρα της ασφαλιστικής εταιρίας «ΑΧΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» Ασφαλιστικό συμβόλαιο της Ασφαλιστικής Εταιρίας, που αφορά στην κάλυψη του περιεχομένου του σπιτιού, καθώς και στην κάλυψη των κινδύνων σεισμού-πυράς ποσού 1537,69 € ετησίως, ήτοι στο ποσό των 128 € μηνιαίως.
  13.   Δαπάνες συντήρησης πισίνας 80 € μηνιαίως
  14. Δαπάνες για την συντήρηση και φροντίδα ενός κατοικίδιου ζώου, συγκεκριμένα ένα σκυλάκι, 30 € μηνιαίως
Τα έξοδα  συντήρησης και φροντίδας, λοιπόν, της  συζυγικής μας οικίας, όπως κατά τον κοινό μας βίο είχαν  διαμορφωθεί, ανέρχονται στο συνολικό ποσό των Ευρώ χιλίων εκατόν πενήντα εννιά (1.159 €) μηνιαίως.
      Β. Περαιτέρω, τα έξοδα για τις προσωπικές βιοτικές μου ανάγκες, αναλύονται ως εξής κατά μέσο όρο :
  1. Τα έξοδα για την διατροφή την δική μου, του παιδιού μου, καθώς και εκείνος ανεβαίνει στην Αθήνα, και της μητέρας μου, που εσχάτως μετακόμισε μαζί μου, όσο και για τα γενικότερα ψώνια του σπιτιού (απορρυπαντικά, είδη προσωπικής υγιεινής κ.λ.π.) ανέρχονται κατά μέσο όρο σε ποσό Ευρώ πεντακοσίων (500)  μηνιαίως. Ο γιός μου όποτε το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις του, έρχεται στο σπίτι μας και έχει συνηθίσει να μαζεύονται με τους φίλους του, όποτε δεν βγαίνουν έξω. Μετά δε το περιστατικό της 17ης /12/2010 και εν συνεχεία την προσπάθεια του εν διαστάσει συζύγου μου να απειλήσει πέραν εμού και την μητέρα μου, ηλικίας 76 ετών, εκείνη μένει μαζί μου. Πρέπει στο σημείο αυτό να προσθέσω, ότι, ακριβώς, επειδή  η απουσία του συζύγου μου όλα αυτά τα χρόνια, λόγω της δουλειάς του, ήταν δεδομένη, εγώ είχα βρει διάφορους τρόπους να ανταπεξέρχομαι στο γεγονός αυτό. Ετσι, έχω συνηθίσει να καλώ συχνά κόσμο στο σπίτι μου, και τους γείτονες που μένουν στο ίδιο συγκρότημα με εμένα, αλλά και άλλους φίλους και συγγενείς.
  2. Δαπάνες ένδυσης και υπόδησης, ποσό Ευρώ τετρακοσίων  πενήντα (450)  μηνιαίως
  3. Λογαριασμοί κινητής τηλεφωνίας, (διαθέτω καρτοτηλέφωνο cosmote) ποσό Ευρώ ογδόντα (80) μηνιαίως.
  4. Τα ασφάλιστρα της ασφαλιστικής εταιρίας «ΑΧΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» που αφορούν την νοσοκομειακή μου κάλυψη ανέρχονται ετησίως στο ποσό των 2.746,74 €, ήτοι αναλυόμενο μηνιαίως στο ανέρχονται στο ποσό των 229 ευρώ μηνιαίως.
  5. Κατανάλωση βενζίνης του Ι.Χ. αυτοκινήτου, κυριότητάς μου, μάρκας Mercedes B170, ποσό Ευρώ τριακόσια (300 €) μηνιαίως. Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφέρω ότι λόγω του ότι ο γιός μου σπουδάζει στον Βόλο, πέραν των λοιπών μετακινήσεών μου, περίπου δύο φορές τον μήνα πηγαίνω κοντά του.
  6. Τα ασφάλιστρα της ασφαλιστικής εταιρίας «ΑΧΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» που αφορούν την κάλυψη του αυτοκινήτου μου, μάρκας Mercedes B170, ανέρχονται στο ποσό των 1563,76 € ετησίως, ήτοι αναλυόμενο μηνιαίως στο ανέρχονται στο ποσό των 135 ευρώ μηνιαίως.
  7. Τα έξοδα συντήρησης του ως άνω αυτοκινήτου, μοντέλου 2006, ανέρχονται στο ποσό των 800 € ετησίως, κατά μέσο όρο, ήτοι  μηνιαίως ανέρχονται στο ποσό των εξήντα επτά (67) €, συμπεριλαμβανομένης και της δαπάνης για την αλλαγή ελαστικών.  Αξίζει να σημειωθεί, ότι το σέρβις στα 3 έτη κόστισε 550 ευρώ, πέραν άλλων φθορών ή βλαβών, που μπορεί να παρουσιαστούν, όπως πχ. μια λάμπα ή ένα μοτέρ στο κάθισμα.
  8. Δαπάνες Ψυχαγωγίας ποσό Ευρώ οκτακοσίων πενήντα (850)  μηνιαίως. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να διευκρινίσω ότι η ζωή μου μέχρι σήμερα περιελάμβανε, όσον αφορά στην ψυχαγωγία,  θέατρο, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, σινεμά, εκδρομές στην Ελλάδα, τουλάχιστον μια φορά το μήνα και δύο φορές το χρόνο στο εξωτερικό με φίλες και συγγενείς μου και πάντα μέναμε σε ξενοδοχεία τεσσάρων ή πέντε αστέρων. Κάποιες φορές,  όποτε το επέτρεπε το πρόγραμμα του συζύγου μου, στο εξωτερικό πηγαίναμε οικογενειακώς.
    Συνεπώς οι προσωπικές μου  ανάγκες διαβίωσης  ανέρχονται στο ποσό των δύο χιλιάδων εξακοσίων έντεκα ευρώ (2.611 €).
      Συνεπώς, τα έξοδα διαβίωσης και συντήρησης της οικογενειακής μας στέγης, υπό στοιχ. Α και Β ανέρχονται στο συνολικό ποσό των Ευρώ τριών χιλιάδων επτακοσίων εβδομήντα ευρώ  (3.770 €) μηνιαίως.

http://www.gossip-tv.gr/nasos_blog/106696/diazugio-makropoulou-deite-mono-edo-ten-aitese-diatrophes 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου