Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Ευγενεία Μανώλιδου:Μιλάει για το πρωινό του Ant1


Στο πάρτι του «Dancing with the stars» βρέθηκε το βράδυ της Τρίτης, συνοδευόμενη από τον σύζυγό της Άδωνι Γεωργιάδη, η Ευγενία Μανωλίδου και μίλησε στις κάμερες που είχαν συγκεντρωθεί εκεί για τα σενάρια σχετικά με το τηλεοπτικό της μέλλον....


«Δεν έχουμε συζητήσει απολύτως τίποτα» είπε αρχικά, όταν ρωτήθηκε τι θα κάνει την επόμενη σεζόν, ενώ σε ερώτηση των δημοσιογράφων αν είναι σίγουρη η παραμονή της στο κανάλι του ΑΝΤ1, εκείνη επέμεινε: «Δεν έχουμε συζητήσει τίποτα».

Για το «κόψιμο» του «Dancing With The Stars daily» και την ένταξή του ως στήλη στο «10 με 1 Μαζί», η Ευγενία Μανωλίδου σχολίασε: «Ήταν μια χρονιά πολύ ενδιαφέρουσα. Όχι δύσκολη, πολύ ενδιαφέρουσα. Ήταν μια διαφορετική χρονιά. Έμαθα πολλά. Το "Dancing With The Stars daily" μου πρόσθεσε εμπειρία, δεν μου αφαίρεσε», ενώ αργότερα τόνισε πως οι επαγγελματικές της επιλογές υπήρξαν πολύ προσεκτικές: «Παρά τα όσα νομίζετε, δεν έχω αποδεχθεί όλες τις προτάσεις που μου έχουν γίνει. Ό,τι έχω κάνει, έχει γίνει μετά από πολλές συζητήσεις και πολλή σκέψη από μέρους μου».

Όσο για τις φήμες που τη θέλουν τον Οκτώβριο να αναλαμβάνει το πρωινό του ΑΝΤ1 μαζί με τη Νάντια Μπουλέ, η 36χρονη παρουσιάστρια δήλωσε: «Είναι πάρα πολύ θεωρητικό αυτό. Δεν μου έχει γίνει τέτοιου είδους πρόταση, έτσι όπως το λέτε, οπότε, εάν και εφ’ όσον γίνει αυτό, θα δούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου