Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Νάντια Μπουλέ: «Φοβάμαι μήπως μείνω χωρίς δουλειά»


Η Νάντια Μπουλέ παραδέχτηκε πως μέσα στη γενικότερη οικονομική κρίση φοβάται μήπως μείνει χωρίς δουλειά. Όπως εξομολογήθηκε: «Γενικότερα φοβάμαι. Όλος ο κόσμος έχει άγχος για το τι θα γίνει αύριο, και πόσο μάλλον στην τηλεόραση, όπου όλα είναι ρευστά και αβέβαια. Λογικό είναι, λοιπόν, να φοβάμαι κι εγώ μήπως μείνω χωρίς δουλειά».
Ακόμη ξεκαθάρισε πως δεν ανήκει στην οικογένεια του ΑΝΤ1 όπως υποστήριξαν αρκετοί και ότι εξαιτίας αυτού έχριζε εδικής μεταχείρισης στο ριάλιτι χορού. «Ας το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν κι αυτό. Δεν ανήκω στην οικογένεια του ΑΝΤ1, δεν έχω καν συμβόλαιο με το κανάλι. Το μόνο συμβόλαιο που υπέγραψα ήταν αυτό που αφορούσε τα επεισόδια του Top Chef και αμέσως μετά, για το Dancing. Κι αυτό το υπέγραψα με την εταιρία παραγωγής, όχι με τον ΑΝΤ1. Αυτό σημαίνει ότι καμία από τις δυο πλευρές για κάτι περαιτέρω. Επομένως, δεν ισχύουν αυτά που λέγονται για εμένα και τον ΑΝΤ1. Μπορώ να σου πω μάλιστα ότι δεν έχω κάνει καμία συζήτηση με το κανάλι για το τι θα γίνει στο μέλλον ή τι θα κάνω την επόμενη σεζόν. Αν με ρωτάς, ναι, βεβαίως, και θα ήθελα να συνεχίσω τη συνεργασία μου με το κανάλι, γιατί πέρασα και περνάω πολύ όμορφα και γιατί μου πρόσφερε πολύ δυνατές τηλεοπτικές στιγμές», δήλωσε η παρουσιάστρια.
Πηγή:People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου