Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Άντζελα Δημητρίου: Ο Στηβ ήταν και είναι μάγκας!


Τα αλλάζει ξανά η Αντζελα και μας πληροφόρησε ότι μίλησε με τον Στηβ στο τηλέφωνο και περιμένει να δει τι θα πει στην εκπομπή του "ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ" που βρέθηκε καλεσμένη." Ο Στηβ μου είπε οτι είμαι και θα είμαι η γυναίκα της ζωής του οσα χρόνια και αν περάσουν." Παρουσίασε το νέο της τραγούδι η Αντζελα , και με αφορμή τα νεα της τραγουδια μίλησε και για την κρίση στα μαγαζιά και γενικότερα στα λαικά τραγούδια. Σχολίασε και τον γάμο της Μοιραράκη : "καλά έκανε και το γλέντησε, ο έρωτας και το χρήμα δεν κρύβονται.....εγω την γυναίκα αυτή την θαυμάζω γιατι μεγάλωσε και αυτη τα παιδιά της μόνη της όπως και εγώ."

Οσο για την κρίση:" Περνάμε καλά και τώρα δεν χρειάζονται περικοπες ......υπαρχει κρίση και τα μαγαζιά είναι γεμάτα! Το μόνο που μπορείς να κάνεις για τα οικονομικά σου είναι να αγοράζεις πιο φθηνά....δεν θα πάθεις τίποτα αν δεν πας κομμωτήριο!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου