Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Amy Winehouse:Πως αντέδρασε το Hollywood στην είδηση του θανάτου της


H είδηση για τον θάνατο της  Amy Winehouse δεν άφησε ασυγκίνητο κανέναν και πολλοί σταρ θέλησαν να την "αποχαιρετήσουν" μέσα από το Twitter...

Δείτε τι έγραψαν κάποιοι από τους σταρ του Hollywood:
Rihanna: “Θεέ μου έλεος!!Eίμαι εξοργισμένη για αυτό τώρα #DearAmy”
Demi Lovato : “Amy Winehouse.. Tόσο θλιβερό. Δυστυχώς ο κόσμος έχασε μια εξαιρετικά ταλαντούχα γυναίκα από μια τόσο δυνατή αρρώστια ...την εξάρτηση"
Demi Moore : “Πραγματικά θλιβερά νέα σχετικά με την Amy Winehouse. Η καρδιά μου πάει με την οικογένεια της. Ίσως η προβληματισμένη της ψυχή να βρει ησυχία "
Jessica Alba : “Τόσο θλιβερό αυτό για την Amy Winehouse -ήταν τόσο ταλαντούχα.Πραγματικά τραγικό"....


Ricky Martin: “Mόλις το έμαθα. Νιώθω πόνο.Νιώθω οργή. Ξεκουράσου όμορφο κορίτσι, ξεκουράσου. Είσαι ελεύθερη"
Νicki Minaj : “Σας παρακαλώ πείτε μου ότι η Amy Winehouse δεν πέθανε. Είναι αυτό κάποιο άρρωστο αστείο; ”
Colbie Caillat: “H Amy Winehouse ήταν μια από τις καλύτερες τραγουδίστριες που έχω ακούσει , είμαι ευγνώμων που την έχω δει ζωντανά. Η καρδιά μου πάει στην οικογένεια της"
Αnderson Cooper: “Μόλις άκουσα μια είδηση ότι η Αmy Winehouse πέθανε. Αν είναι αλήθεια τόσο κρίμα για ένα μεγάλο ταλέντο"
Janelle Monae: “Η καρδιά είναι βαριά. Η καρδιά μου πάει στην οικογένεια της Amy Winehouse, στους αγαπημένους της. Προσεύχομαι να βρουν δύναμη αυτή την στιγμή"
Sophia Bush: “Τα νέα για την  Amy Winehouse είναι τόσο θλιβερά. Όσοι παλεύουν με τον εθισμό, σας παρακαλώ, σας παρακαλώ, σας παρακαλώ ψάξτε για θεραπεία"
Joel Madden: “R.I.P. Amy. Η φωνή σου θα ζει για πάντα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου