Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Ουγγαρέζος: «Στόχος μου είναι να γίνω παρουσιαστής»



Το τηλεοπτικό του άστρο λάμπει αυτή την εποχή όσο ποτέ. Ίσως και γι΄ αυτό ο Δημήτρης Ουγγαρέζος βάζει ψηλά τον πήχη στους προσωπικούς του στόχους «Επαγγελματικά, ο στόχος μου είναι να γίνω παρουσιαστής. Αλλά ειδικά φέτος και πέρυσι, με την πορεία μου και την πείρα μου, είμαι πολύ ευχαριστημένος να είμαι μέρος μίας ομάδας......
Πλέον τη διαφορά την κάνουν οι ομάδες, οι προσωπομετρικές προσπάθειες έχουν αρχίσει λίγο να σβήνουν…» τονίζει συμπληρώνοντας πως το «Πρωινό mou» του άφησε μία γλυκιά γεύση που όμως του θύμισε -όπως χαρακτηριστικά λέει- το στρατό καθώς όταν το βίωνε νομίζω πως «δε θα τη βγάλει»!
Απαντώντας στις επικρίσεις για κουτσομπολίστικο πρωινό, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος τονίζει ότι δεν το βρίσκει σύμφωνο ο όρος και πως η εκπομπή ήταν μία ανάγκη της εποχής με ρεπορτάζ… κοινωνικού περιεχομένου. Πηγή: TV Έθνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου