Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Sexy και όποιος αντέξει η Νικολέτα Ράλλη

Stars & Cars
Όσα έμαθε ο δρόμος στην –όμορφη – έξυπνη – και natural beauty - παρουσιάστρια του Mad TV.
‘’Το περισσότερο που έχω τρέξει είναι γύρω στα 220 χλμ/ώρα. Εντάξει, δεν είναι και καμιά τρομερή ταχύτητα αλλά τόσο πάει..’’
‘’Στο τιμόνι του MINI Cooper μου. Όχι δεν είναι η έκδοση S… Μια χαρά πάει κι αυτό.’’

‘’Το αυτοκίνητο που αντιπαθώ, ή κάπως έτσι έστω, είναι το Daihatsu Copen. Το βρίσκω κωμικό. Και άσχημο.’’

‘’Κι όμως… στο δρόμο δεν κάνω και πολλές τρέλες. Βάζω τη μουσική μου, στην πρώτη θέση της μνήμης του ραδιοφώνου μου είναι το Love Radio. Χα,χα,χα, γιατί και πρέπει να είμαι ερωτευμένη; Απλά μου αρέσει.’’


‘’Γράφω χιλιόμετρα κάθε μέρα με το MINI. Μένω κέντρο και έχω πήγαινε έλα κάθε μέρα στην Παιανία. Θα πληρώνω, κανένα 200άρι βενζίνα, κάπου εκεί. Δεν το χω υπολογίσει, στο περίπου.’’

‘’Γενικώς είμαι cool στο δρόμο. Ήρεμη, δεν πα να γίνεται ο πανικός, χαλαρώνω και δεν κάθομαι να σκάσω με το παραμικρό.’’

‘’Η χειρότερη συνοδηγός είναι η μάνα μου. Τις προάλλες πάρκαρα σε ένα στενό στο Κολωνάκι και μου έλεγε ‘’έλα, έλα, έλα’’  μέχρι που χτύπησα τον πίσω μου.’’

‘’Το καλύτερο μου είναι να πηγαίνω με τις φίλες μου βόλτα. Μπαίνουμε μέσα και οδηγώ χωρίς κατ’ ανάγκην προορισμό στην πόλη.’’

‘’Όμως μπορεί να σου ακουστεί παράξενο αλλά η διαδρομή που λατρεύω είναι ο επαρχιακός δρόμος στο χωριό μου στον Πλάτανο Αχαΐας. Βράδυ, που δεν έχει ίχνος από φώτα με το αγροτικό που έχουμε εκεί σε σκηνικό που θυμίζει κάτι από Dukes.’’

Με hot pants, ίσως, Νικολέτα;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου