Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Δούκισσα Νομικού: «Νιώθω όμορφη μόνο όταν είμαι ευτυχισμένη»



Η Δούκισσα Νομικού αν και δηλώνει ερωτευμένη επιμένει να κρατά μία διακριτική στάση, μέσα από την συνέντευξή της στο περιοδικό "Life & style". «Δεν καταλαβαίνω τους άτυπους κανόνες που λένε ότι τα πρόσωπα που εκτίθενται στα Μέσα Ενημέρωσης είμαστε υποχρεωμένα να κάνουμε δηλώσεις και να φωτογραφιζόμαστε σε πολύ προσωπικές μας στιγμές. Δεν είναι αυτή η δουλειά μου και προσπαθώ να απασχολώ μόνο μέσα από αυτή. Στο κάτω - κάτω δεν έχω κρύψει τίποτα, απλώς δεν το έχω διαφημίσει. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει. Άλλοι προτιμούν να τα ανακοινώνουν όλα».....

 'Οσο για το πως νιώθει εκείνη όταν οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι μία από τις ομορφότερες ελληνίδες; «Τους ευχαριστώ για τα...υπερβολικά τους λόγια, αλλά νιώθω όμορφη μόνο όταν είμαι ευτυχισμένη. Έχει τύχει να είμαι ξενυχτισμένη, πεινασμένη, άρρωστη και όμως να νιώθω πανέμορφη. Από την άλλη, μπορεί να με έχουν περιποιηθεί οι καλύτεροι επαγγελματίες του χώρου και να νιώθω άσχημη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου