Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Δημήτρης Βλάχος Τα μυστικά του "ερωτικού" μενού



Μαγειρεύει ο Έλληνας; Είναι η καθημερινότητά του, τόσο gourmet, όσο οι εκπομπές που έχουν κατακλύσει την ελληνική τηλεόραση; Κι άραγε είναι πολλοί εκείνοι οι άντρες που μαγειρεύουν ή αυτοί που παρακολουθούν τους σεφ να ακονίζουν τα μαχαίρια τους; Τι διεγείρει τους ουρανίσκους και τι ανεβάζει τη λίμπιντο;

Δημήτρης Βλάχος, ηθοποιός

«Το μόνο που ξέρω να μαγειρεύω είναι αβγά βραστά, μακαρόνια, ομελέτα και από γλυκά μόνο κορμό, γιατί τρελαίνομαι. Δεν με λες και top chef!»....


«Όταν υποδέχομαι μια κοπέλα στο σπίτι, μου αρέσει να έχω φτιάξει και να την κεράσω το συγκεκριμένο γλυκό κορμό, έτσι, για να τη γλυκάνω».

«Έχω προσπαθήσει να κάνω το τραπέζι σε μια κοπέλα, αλλά με τα πολύ βασικά πιάτα, γιατί αλλιώς το αποτέλεσμα θα ήταν ολέθριο. Δεν είμαι, όμως, από εκείνους που τα αγοράζουν έτοιμα και μετά τα παρουσιάζουν ως δικά τους. Είμαι ειλικρινές αγόρι, χα, χα».

«Έχει τύχει αρκετές φορές κοπέλες να μου έχουν κάνει το τραπέζι – αλλά εγώ δεν είμαι και δύσκολος στο φαγητό. Θυμάμαι ότι μια φορά κάποιο κορίτσι μού είχε φτιάξει κοτόπουλο λεμονάτο με πατάτες στο φούρνο, που είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά. Γιατί, ως γνωστόν, νηστικό αρκούδι δεν χορεύει».

«Είναι πολύ βασικό προσόν για μια κοπέλα να μαγειρεύει. Δυστυχώς, στην εποχή μας πολλά νέα κορίτσια δεν ξέρουν να βράσουν ούτε ένα αβγό».

«Ένα καλό κρασί και φράουλες με σοκολάτα (δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι η σοκολάτα είναι υποκατάστατο του σεξ) κρίνονται απαραίτητα σε ένα δείπνο με ‘‘πονηρή’’ συνέχεια. Για το φαγητό δεν με νοιάζει και τόσο, όρεξη να υπάρχει».

«Δεν παρακολουθούσα καθόλου τις εκπομπές μαγειρικής, συνεπώς δεν έχω επηρεαστεί απο εκείνες. Το θέμα είναι ότι παρακολουθούμε τόσες και τόσες συνταγές και τελικά καταλήγουμε στα κλασικά ‘‘της μαμάς’’, δηλαδή μουσακά, γεμιστά, παστίτσιο».


Περισσότερα στο DownTown που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου