Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Κατερίνα Καραβάτου:Πότε γεννάει;



Είναι συγκλονιστικό το συναίσθημα να γίνεσαι γονιός. Είναι μοναδικό. Λές πολλά τραγούδια πρίν το ζήσεις. Είσαι άνετος χαλαρός και όταν στο λένε φίλοι και γνωστοί που τυχαίνει να έχουν γίνει γονείς νωρίτερα απο σένα, το αντιμετωπίζεις ψύχραιμα. Αυτά μέχρι να πιάσεις στα χέρια σου το παιδί. Τη συνέχειά σου. Εκεί τα βλέπεις όλα αλλιώς. Αντιλαμβάνεσαι τι σημαίνει να κρατάς στα χέρια σου μια ψυχή που έχει την ανάγκη και την προσοχή σου 100%. Εκεί λοιπόν ακόμη και οι πιό ψύχραιμοι λυγίζουν. Πόσο μάλλον η ευσυγκίνητη Κατερινούλα...Εγώ το έχω αποφασίσει. Πέραν των όποιων δώρων επιλέξω να πάω στη μπέμπα της θα προσκομίσω στο μαιευτήριο και μια ντουζίνα χαρτομάντηλα...Ξέρω εγώ...
...Η Κατερίνα και ο Κρατερός μετά τον πολιτικό τους γάμο και τις ολιγοήμερες διακοπές στην Πύλο επέστρεψαν στην Αθήνα και μπαίνουν πια στην τελική ευθεία. Κι επειδή όλοι λένε ότι τον Σεπτέμβριο πρώτα ο θεός θα έρθει η μικρή, έρχομαι σήμερα εγώ να σας πώ ότι το Κρατερο-καραβατάκι θα πεί hello το πρώτο δεκαπενθήμερο του πρώτου μήνα του φθινοπώρου. Ο γιατρός της Κατερίνας της έχει δώσει ημερομηνίες ανάμεσα στις δέκα και είκοσι του Σεπτέμβρη. Υπάρχουν περιπτώσεις γυναικών που κρατάνε το παιδί μέχρι την τελευταία μέρα αλλά συνήθως οι περισσότερες μανούλες φέρνουν στον κόσμο τα παιδιά τους δέκα με δεκαπέντε μέρες πρίν την καταληκτική ημερομηνία. Εύχομαι για μια ακόμη φορά μέσα απο την καρδιά μου όλα μα όλα να πάνε καλά και τα παιδιά να ζήσουν το απόλυτο...διότι το αξίζουν

gossip-tv/nasos blog 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου