Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Μ. Λύτρα: «Έκανα αισθητική επέμβαση»




Την καλύτερη φάση της ζωής της διανύει η Μάρω Λύτρα η οποία έχει βρει τον έρωτα στο πρόσωπο ενός νέου συντρόφου. Πολλά για αυτόν δεν ξέρουμε το μόνο που γνωρίζουμε είναι πως μένει εκτός των Ελληνικών συνόρων:«είναι Έλληνας αλλά μένει στο εξωτερικό» τόνισε!
Η τραγουδίστρια μιλώντας στην εκπομπή «Summer Live»  δήλωσε πως λαχταράει ένα παιδί όμως φοβάται πως είναι αργά. Έχει πατήσει τα 40 βλέπετε και φοβάται μήπως αντιμετωπίσει προβλήματα: «θα ήθελα να είχα τη δική μου οικογένεια το δικό μου παιδί. Για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό. Πιο σημαντικό και από τα videoclipκαι από όλα» συμπλήρωσε...


Μεταξύ άλλων η  Μάρω Λύτρα  δεν αρνήθηκε  ότι  έχει κάνει αισθητική επέμβαση: «έχω κάνει bottox» τονίζει  και συμπληρώνει «βέβαια φρέσκια δεν είμαι από αυτό αλλά επειδή είμαι καλά μέσα μου» δήλωσε με νόημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου