Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Αθηνά Οικονομάκου «Η κρίση δεν με έχει ακουμπήσει»



Για τη δημοσιότητα και την επιτυχία στη δουλειά της, την φετινή δοκιμή της στην κωμωδία, αλλά και τα επαγγελματικά της σχέδια μίλησε η Αθηνά Οικονομάκου, σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Λοιπόν»¨.

Η νεαρή ηθοποιός εξήγησε πώς διαχειρίζεται η ίδια την επιτυχία και την δημοσιότητα, λέγοντας: «Αν κάποια στιγμή δεν “πουλάω” δεν πιστεύω ότι θα πρέπει να κάνω κινήσεις για να το καταφέρω. Ποτέ στη ζωή μου δεν θα φτάσω σε αυτό το σημείο. Αν φτάσω, θα προτιμήσω να αλλάξω επάγγελμα. Αν δω ότι δεν αντέχω να κάνω κινήσεις που είναι εκτός της προσωπικότητάς μου και του χαρακτήρα μου, νομίζω ότι δεν θα μείνω σε αυτή τη δουλειά»...


Η «κακιά» Ξένια της επιτυχημένης σειράς του Mega «Η Ζωή της Άλλης» που φετος το καλοκαίρι εμφανίζεται στη μουσικοθεατρική κωμωδία «Οι απελπισμένοι» στο θέατρο «Αθηνά», εξηγεί: «Δεν ξέρω ακόμα αν είμαι κωμική ηθοποιός, δεν μπορώ να κρίνω σε ποιο είδος ανήκω και τι μπορεί να κάνω στην πορεία. Αποδεικνύεται ότι κάτι μπορώ να καταφέρω και στην κωμωδία».
Η Αθηνά Οικονομάκου αναφέρθηκε και στα επαγγελματικά της σχέδια για την επόμενη χρονιά, αποκαλύπτοντας: «Έχω κλείσει και θέατρο και τηλεόραση, αλλά ακόμη δεν είναι ανακοινώσιμα. Θα κάνω καινούρια πράγματα. Ευτυχώς η κρίση δεν με έχει ακουμπήσει προς το παρόν. Έχουν πάει όλα καλά και είχα πολλές προτάσεις. Περισσότερες για θέατρο. Είμαι από τις τυχερές αυτή την περίοδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου