Είναι, ίσως, ο μοναδικός ηθοποιός σήμερα στην Ελλάδα, που μπορεί να κάνει τα πάντα με την ίδια μεγάλη επιτυχία και αναγνώριση. Τόσο από το κοινό και τους κριτικούς, όσο και από τους συναδέλφους του. Αν αυτό δεν είναι απόδειξη του μεγάλου ταλέντου του, τότε τι άλλο μπορεί να είναι;
Υπάρχουν ηθοποιοί που δηλώνουν ότι θα ήθελαν να βγαίνουν στο θέατρο μέχρι τα 100 τους. Το ίδιο επιθυμείτε κι εσείς;
Όχι. Εγώ θέλω μέχρι τα 120! (γέλια) Θέλω να μείνω στο θέατρο μέχρι τότε που θα μπορώ να είμαι καλός, πάνω στη σκηνή, χρήσιμος και απαραίτητος για το κοινό. Όταν πάψουν να συμβαίνουν όλα αυτά τα πράγματα, τότε πρέπει να αποχωρεί κανείς. Δεν είναι ωραίο να βρίσκεσαι εκεί πάνω και να σέρνεσαι, να σε λυπάται ο κόσμος. Βέβαια, δύσκολα εγκαταλείπεις το θέατρο. Θέλει πολύ κουράγιο, πολλά guts για να μπο-ρέσεις να απομακρυνθείς – είναι μεγάλη αγάπη. Σε ενημερώνω, πάντως, ότι είμαι πολύ γερή κράση! Θα αργήσω να αποχωρήσω μάλλον. Και δεν ξέρω αν στενοχωρώ κάποιους με αυτό. (γέλια)...
Η Επίδαυρος είναι ένα όνειρο ζωής, μια επιβεβαίωση ή απλώς άλλη μια επαγγελματική καταξίωση για σας;
Είναι κάτι πολύ σημαντικό και δεν τα υποτιμώ ούτε τα απαξιώνω αυτά τα πράγματα που μου λες. Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη μου φορά στην Επίδαυρo – έχω πάει πολλές φορές. Μάλιστα, το 1983, όταν ξεκίνησα, έπειτα από λίγους μήνες στη σχολή, ως πρωτοετής φοιτητής, η πρώτη μου επαγγελματική παράσταση ήταν στην Επίδαυρο με τους Ιππής του Αριστοφάνη. Όταν ανέβηκα για πρώτη φορά, ένιωσα μαγικά! Αυτό δεν μεταφράζεται με λόγια. Ήταν μια μοναδική εμπειρία κι αυτές οι στιγμές θα μου μείνουν για πάντα.
Επειδή, όμως, είστε από τους πιο επιτυχημένους ηθοποιούς, πολύς κόσμος πιστεύει ότι έχετε βγάλει και πολλά χρήματα. Δεν ισχύει αυτό;
Κάποια στιγμή όντως βγήκαν χρήματα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να σου πω ότι αμειβόμαστε καλά, ζούμε μια άνετη ζωή –ίσως λίγο πάνω από το μέσο όρο–, αλλά δεν έχω λύσει το βιοποριστικό μου πρόβλημα. Αν δεν δουλέψω, δεν θα έχω να ζήσω. Μπορεί να μην έχω πρόβλημα για ένα χρόνο, όμως μετά θα έχω. Μην ξεχνάς ότι εμείς οι ηθοποιοί κάθε έξι μήνες ψάχνουμε για νέα δουλειά. Δεν έχουμε σταθερότητα. Τη μία σεζόν μπορεί το θέατρο ή το σίριαλ που κάνουμε να έχει επιτυχία και να πηγαίνουμε καλά, βγάζοντας έτσι κάποια χρήματα, την επόμενη χρονιά όμως μπορεί να μην πηγαίνουν καλά. Μπορεί οι δουλειές σου να μην έχουν ανταπόκριση. Κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να «τραβάς» από τα έτοιμα, που σημαίνει ότι ο κουμπαράς δεν είναι πάντα γεμάτος, αδειάζει κάποια στιγμή.
Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου