Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Αγγελική Ηλιάδη "Δεν περίμενα να ξανά ερωτευτώ"


 Πανέμορφη, τρυφερή, αληθινή. Στα 34 της χρόνια, η Αγγελική αγγίζει την ισορροπία, δείχνοντας πως έχει πάρα πολλά να δώσει, τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά. Το επαναλαμβάνω: Πανέμορφη, τρυφερή, αληθινή. Αυτή τη φορά όχι μόνο για την Αγγελική αλλά και για τη συνέντευξη που ακολουθεί.

Νέος δίσκος, νέος έρωτας, εντυπωσιακές εμφανίσεις στο Dancing With the Stars αλλά και στο Romeo. Έχεις κάνει πρόσφατα αναδρομή σε όλη αυτή την πραγματικά γεμάτη χρονιά;
Κάνω συνεχώς αναδρομές, μου αρέσει πολύ, είτε αφορά σε δύσκολες στιγμές είτε αφορά σε όμορφες στιγμές. Μου αρέσει να γυρίζω πίσω στον χρόνο και να τις ξαναφέρνω στο μυαλό μου....


Ποια ήταν η τελευταία φορά που «ταξίδεψες» πίσω στον χρόνο;

Την περασμένη Δευτέρα. Βρισκόμουν στην Τζια, ήταν περίπου τέτοια ώρα (σ.σ.: άρχιζε να νυχτώνει), σε ένα πολύ όμορφο ξενοδοχείο πάνω στο βουνό – δεν ήμουν μόνη (χαμογελάει), ήμουν με το σύντροφό μου, κοιτούσαμε τη θάλασσα και μέσα μου σκεφτόμουν πώς ξεκίνησε η σχέση μας με τον Κώστα (σ.σ.: Κώστας Μηλιωτάκης, συνθέτης και συνεργάτης της).

Έκανες αναδρομή, δηλαδή, στο πώς η φιλία σας εξελίχθηκε σε έρωτα;
Ναι. Έφερα στο μυαλό μου πώς γνωριστήκαμε πριν από πολλά χρόνια με τον Κώστα, τη συνεργασία μας, τη φιλική σχέση που αναπτύχθηκε, έφερα στο μυαλό μου όλη αυτή τη διαδρομή και πώς καταλήξαμε τελικά μαζί.

Λένε πως οι σχέσεις που ξεκινούν αντίστροφα και από φιλικές εξελίσσονται σε ερωτικές είναι πιο ώριμες, καθώς απουσιάζουν οι εγωισμοί και οι ανταγωνισμοί σε θέματα εξουσίας των δύο φύλων.

Εγώ, μέχρι τώρα στη ζωή μου, θέματα εξουσίας στις σχέσεις μου δεν έχω βιώσει. Δεν έχω νιώσει κάτι τέτοιο. Αυτό που συμβαίνει όταν ερωτεύονται δύο φίλοι είναι ότι ξέρει πολύ καλά ο ένας τον άλλο – αν προηγουμένως, φυσικά, ήταν στενοί φίλοι. Είναι πιο εύκολο να ταιριάξεις.

Ειλικρινά, όμως, δεν λείπει εκείνο το παθιασμένο στάδιο που ακολουθεί έναν κεραυνοβόλο έρωτα;
Όχι, δεν λείπει (χαμογελάει), γιατί αυτό συμβαίνει ξαφνικά – ο έρωτας έρχεται ξαφνικά. Όταν είσαι πραγματικά φίλη με κάποιον, δεν τον βλέπεις «διαφορετικά» εξαρχής. Έρχεται, όμως, μια στιγμή που αυτό αλλάζει απρόσμενα. Δεν το περιμένεις. Και, ειλικρινά, εγώ δεν περίμενα με τίποτα ότι θα ερωτευτώ!

Δεν σε ρωτάω κουτσομπολίστικα να μου πεις πότε κατάλαβες ότι ερωτεύτηκες τον Κώστα –αν ήταν πριν από δύο ή έξι μήνες–, θέλω να μου περιγράψεις όμωςτη στιγμή που το συνειδητοποίησες.
Το συνειδητοποίησα όταν εκείνος έπρεπε να φύγει ένα ταξίδι μακριά και τις ημέρες που έλειπε... μου έλειπε... Πολύ!

Περισσότερα στο DownTown που κυκλοφορει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου