Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Παντρεύτηκε η Τζένη Χιλουδάκη,πάρα τα όσα ακούγονται...



Μας την έσκασε η Τζένη,τι και αν σήμερα το πρωτοσέλιδο της espreso έκανε θέμα πως ο άντρες της Τζένης Χειλούδακη δεν πήγε πότε στην εκκλησία,κοινώς την έστησε,παράτησε.Έτσι λοιπόν όλα τα τηλεοπτικά κανάλια προβάλανε το θέμα και την είδηση.Η ίδια όμως η Τζένη Χειλουδάκη αποκαλύπτει τι πραγματικά έγινε...

Μέσα από το προφίλ της στο Facebook γράφει:

Λοιπόν επειδή το οφείλω σε σας και μόνο σε σας...ο γάμος τελεστεί χθες στο δημαρχείο Αθηνών στις 7.30...επειδή ήξερα τι θα συμβεί με τα μέσα έφτασα πρώτη με την κουμπάρα μου και μέτα ήρθε ο άντρας μου με τους φίλους μου...έκανα μια δήλωση στην κάμερες του τύπου σας ευχαριστώ πολύ αλλά είναι μια προσωπική στιγμή την οποία θα ήθελα να μοιραστώ μόνο με τους αγαπημένους μου ανθρώπους και έφυγα,εννοείτε πως λήσαξαν γιατί ήθελαν φωτογραφία με τον άντρα μου ώστε να αρχίσουν άλλα σενάρια.Τον γάμο επιβεβαίωσε και η αντιδήμαρχος Εύα Κοντοσταθάκου στα ΜΜΕ,με τον ίδιο τρόπο φύγαμε μετά από το δημαρχείο,so άλλα σενάρια κίτρινα δημοσιογραφάκια;;ps where is my man;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου