Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Άννα Βίσση Η εξομολόγηση για τον Καρβέλα στη Μενεγάκη



Καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη, το μεσημέρι της Τετάρτης, η Άννα Βίσση μίλησε, μεταξύ άλλων, για ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της ζωής της, τον Νίκο Καρβέλα.

«Δεν έχω κανένα ερωτικό απωθημένο από τον Καρβέλα. Το ξεκαθαρίζω μετά από πολύ καιρό» δήλωσε η διάσημη τραγουδίστρια, όταν η συζήτηση πέρασε στον πρώην σύζυγό της. «Με ρωτάνε “δεν ζήλεψες που παντρεύτηκε;”. Όχι! Δεν ζήλεψα. Έκλαψα από χαρά! Γιατί, πρώτον, αγαπώ τον Νίκο και, δεύτερον, αγάπησα πολύ την Αννίτα, που μου αρέσει πολύ πώς τον αγαπάει τον Νίκο. Αν είχα πρόβλημα, θα είχα φύγει από καιρό. Θα έλεγα “παιδιά, sorry, να είστε ευτυχισμένοι αλλά δεν μπορώ εγώ να το βλέπω αυτό, γιατί ζηλεύω, γιατί θα ήθελα να το έχω εγώ αυτό”» συνέχισε, και όταν η Ελένη Μενεγάκη την ρώτησε αν έχει περάσει, παρ’ όλα αυτά, από μια τέτοια «φάση», εκείνη παραδέχθηκε: «Ναι, τα πρώτα δύο τρία χρόνια… Τέσσερα, πέντε, πεντέμισι, εξίμισι, επτά… (γέλια)»...


Δεν δίστασε μάλιστα να μιλήσει για την περίοδο που ο Νίκος Καρβέλας έκανε την πρώτη του σοβαρή σχέση μετά τον χωρισμό τους: «Ο πρώτος του δεσμός -που δεν χρειάζεται να πούμε ποιος ήταν- ήταν μια γυναίκα που τον φρόντισε και τον αγάπησε πολύ. Μπορεί και να ζήλευα ακόμα, δεν είχα ξεπεράσει ακόμα αυτό το “θα την αγαπήσει περισσότερο από εμένα;” Άκουγα εκείνο το τραγούδι που έλεγε “να τον αγαπάς, τώρα που τον έχεις” και έκλαιγα κάθε φορά. Γιατί μου συνέβαινε! Αλλά ήταν κάτι που ήθελα να το ξεπεράσω. Γιατί  είναι λάθος να είσαι κτητικός με έναν άνθρωπο που αγαπάς αλλά οι δρόμοι σας έχουν χωρίσει».

Τέλος, εξηγώντας πως θέλει να βλέπει ευτυχισμένο τον Νίκο Καρβελα, ρωτήθηκε από την οικοδέσποινα του «Ελένη» αν νιώθει πως και εκείνος τη νοιάζεται τόσο πολύ: «Νομίζω ότι ναι, πολύ» απάντησε. «Μια φορά που αισθάνθηκα ότι δεν συνέβη αυτό, ήταν η φορά που μαλώσαμε –που άφησα να μαλώσουμε και άφησε κι εκείνος να μαλώσουμε. Και χαθήκαμε και στη δουλειά, γιατί κι εκείνος ήθελε να γράψει βιβλία και να κάνει πράγματα. Κι εγώ τον είχα κουράσει. Να μου γράφει κάθε χρόνο τις επιτυχίες μου. Γιατί το “Βίσση- Καρβέλας” έχει τυπώσει πολλές επιτυχίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου