Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Γιώργος Μανίκας Οι ερωτικές του αταξίες!



Είναι μέλος του brat-pack του ελληνικού modeling, έχει περπατήσει στις πασαρέλες όλων των Ελλήνων σχεδιαστών -και αρκετών ξένων- κι ωστόσο ήδη σχεδιάζει το μεταπτυχιακό του στα Nαυτιλιακά. Το αγόρι με το μυαλό για μπίζνες και το κορμί - δυναμίτης βγαίνει στον (έρημο) δρόμο και αποκαλύπτεται…

Έχεις αισθανθεί ποτέ την ζήλια των συναδέλφων σου ;
Ναι, την έχω νιώσει και θέλω να συνεχίσω να την νιώθω γιατί αυτό με κάνει σημαντικό.


Ναρκωτικά έχεις πάρει ποτέ ;

Όχι. Έχω κάνει πολλές μαλακίες στην ζωή μου αλλά ξέρω να βάζω όρια. Μου αρέσει να δοκιμάζω πράγματα αλλά δεν μου αρέσει να παίζω με την ζωή μου. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κανένα ναρκωτικό, ούτε καν ένα απλό τσιγάρο....


Στη δουλειά σου έχεις αποκτήσει κρατήσει φίλους;
Από αυτή τη δουλειά δεν έχω αποκτήσει πολλούς φίλους, αλλά έχω ξεχωρίσει ποιοι είναι οι εχθροί μου.

Συνήθως προτιμάς να κάνεις σχέση με μεγαλύτερες ή με μικρότερες γυναίκες από εσένα;
Γενικά, προτιμώ τις μεγαλύτερες – οι περισσότερες σχέσεις μου ήταν με μεγαλύτερες γυναίκες από μένα.


Έχεις κάνει ποτέ σεξ με περισσότερα από ένα άτομα;
Έχω κάνει σίγουρα με λιγότερα από τέσσερα άτομα.

Τι γίνεται με τα προσωπικά σου αυτή την εποχή; Είσαι ερωτευμένος;
Δεν είμαι απλά ερωτευμένος. Είμαι κάτι παραπάνω από ερωτευμένος!


Ποιο είναι το πιο απίθανο μέρος που έχεις κάνει έρωτα;
Στη λεωφόρο Κηφισίας. Στο ύψος του Ψυχικού, σταματημένος με alarm.

Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου