Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Σίσσυ Χρηστίδου Το γράμμα στους πρώην συνεργάτες της



Ένα γράμμα που άφησε η Σίσσυ Χρηστίδου στους παρουσιαστές της εκπομπής «Μες την καλή χαρά», έγινε γνωστό μέσα από την εκπομπή της «Πρωινής Μελέτης» το πρωί της Δευτέρας.

Η 31χρονη παρουσιάστρια, που για τρία ολόκληρα χρόνια ήταν μέλος της παρέας της εκπομπής της Ναταλίας Γερμανού, θέλησε να ευχαριστήσει όλους τους συνεργάτες της για την υπέροχη συνεργασία που είχαν, αφήνοντάς τους ένα γράμμα:
«Μπορεί να φεύγει από εδώ το σώμα μου, αλλά ένα κομμάτι της ψυχής μου θα ανήκει πάντα εδώ. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για αυτά τα τρία υπέροχα, μαγικά και κυρίως ανέμελα χρόνια. Σας ευχαριστώ για τα όμορφα και τα άσχημα, για τα εύκολα και τα δύσκολα που περάσαμε μαζί. Σας ευχαριστώ, γιατί με βοηθήσατε να είμαι χαρούμενη κι έτσι να μπορώ να μεγαλώνω ένα χαρούμενο παιδί. Σας ευχαριστώ γιατί με πιστέψατε, με στηρίξατε, με αντέξατε. Σας αγαπώ πολύ και όταν δεν θα με θέλετε, εγώ πάλι εκεί θα είμαι. Φιλιά!» έγραψε...


Η κίνηση αυτή της Σίσσυς Χρηστίδου χαρακτηρίστηκε από την Ελεονώρα Μελέτη ως εξαιρετική, αν και λιγάκι υπερβολική: «Επειδή η Σίσσυ είναι συναισθηματικό άτομο και εκφράζεται, μου βγάζει συγκίνηση το γράμμα της. Αλλά αυτό το “σώμα μου φεύγει”… Παναγία μου! Την υγειά σου να έχεις κοπέλα μου, αλλά δεν θα το έγραφα!» είπε γελώντας η οικοδέσποινα της «Πρωινής Μελέτης» και συμπλήρωσε: «Όπως επίσης, εγώ θα σας ευχαριστούσα για τα πάντα, αλλά δεν θα επηρεαζόταν καθόλου το παιδί μου από τη σχέση μου μαζί σας. Αν εξαρτάται η ευτυχία από το αν μου φέρεσαι εσύ καλά κι αν περνάω καλά με τον Σιγούρο, τη Τζωρτζέλα και τη Φλορίντα, κάηκα. Θα κρατούσα όλα τα κακά εκτός του σπιτιού». Τέλος, η ίδια έστειλε τις ευχές της για καλή αρχή στην παρουσιάστρια που σήμερα έχει πρεμιέρα για το «Πρωινό ΑΝΤ1».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου