Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Elisabeth Hurley: Γυμνή φωτογράφηση με κάλυψή της μόνο ένα μαξιλάρι



Το μαξιλάρι με ύφασμα στα χρώματα της σημαίας της Βρετανίας ήταν το μόνο πράγμα που κάλυπτε τα επίμαχα σημεία της Elisabeth Hurley. Η διάσημη Βρετανίδα φωτογραφίζεται γυμνή και μιλάει για όλα. Από τη σχέση της με τον Shane Wayne μέχρι και τη συμμετοχή της στο Gossip Girl. Κι όλα αυτά φορώντας το δαχτυλίδι αρραβώνων των 30.000 λιρών. «Ο Shane με κάνει ευτυχισμένη. Περνάμε καλά, γελάμε πολύ και όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά για μένα. Δεν μπορούσα να αντέξω με τα σοβαρά για πολύ καιρό...
. Η οικογένειά μου, η νέα οικογένειά μου με τον Shane και τα παιδιά του και το γιο μου είναι ότι πιο σοβαρό για μένα», αναφέρει η Hurley στη Daily Mail. Συνεχίζει τονίζοντας ότι το διαζύγιό της από τον Arun Nayar ήταν δύσκολο κυρίως για το γιο της, αλλά αναφέρει πως ο Damian βλέποντας πως όλα πηγαίνουν καλά με τους γονείς του – ο Nayar μεγάλωσε τον μικρό, δεν είναι ο βιολογικός του πατέρας - από εκεί και πέρα τότε και αυτός είναι μία χαρά. «Στο Gossip Girl διασκεδάζουμε πολύ. Υπάρχουν όμως κανόνες για το τι μου επιτρέπεται να αποκαλύψω και τι όχι, που τρομάζω. Είμαι αρκετά μεγάλη για να είμαι μητέρα των περισσότερων πρωταγωνιστών αισθάνομαι και σαν την κυρία Robinson», προσθέτει η ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου