Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Νόνη Δούνια «Δεν θα χαλάσω τον γάμο μου για ένα στιγμιαίο λάθος»



Καλεσμένη στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά», βρέθηκε η Νόνη Δούνια, το μεσημέρι της Κυριακής.

Το γνωστό μοντέλο μίλησε για το φλερτ που δέχεται κατά καιρούς από τον αντρικό πληθυσμό: «Οι άντρες δεν μου την έπεφταν καθόλου. Με θεωρούσαν απρόσιτη, πολύ δυναμική, πολύ αυστηρή» ενώ για τις δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει στον χώρο της τηλεόρασης και της υποκριτικής λόγω της καριέρας της στο μόντελινγκ, πρόσθεσε: «Βιώνεις τον ρατσισμό που έχει ο χώρος του μόντελινγκ. Υπήρχε και ο ρατσισμός της ταμπέλας του μοντέλου. Κανένας δεν έχει μιλήσει για ηθοποιούς που κάνουν ολόκληρες καμπάνιες»...


Ακόμα, η Νόνη Δούνια μίλησε για τη σχέση της με τον σύζυγό της, Κυριάκο Μουρατίδη, και το ενδεχόμενο κάποιος από τους δύο τους να ερωτευόταν ένα τρίτο άτομο: «Με τον Κυριάκο τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει. […] Δεν υπάρχει πιθανότητα να διεκδικήσω ποτέ έναν άντρα που έχω ήδη κατακτήσει. Άμα θέλει να φύγει εκεί είναι η πορτούλα και τα σκυλιά δεμένα. Θα προσπαθήσω να σώσω τον γάμο μου αλλά δεν θα τρέξω από πίσω του. Αν ο άντρας μου ερωτευτεί μια άλλη γυναίκα, θα συνεχιστεί η ζωή μου. Θα κλονιστώ αλλά θα συνεχίσω.  Δεν θα χαλάσω τον γάμο μου για ένα στιγμιαίο λάθος  […] Αν ερωτευτώ, θα το πω: “είμαι αλλού”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου