Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Σάσα Μπάστα: Ετοιμάζει βαλίτσες για Λονδίνο! Φεύγει μόνιμα;



Η σέξι τραγουδίστρια και μοντέλο πριν από λίγες ημέρες δέχτηκε πρόταση συνεργασίας από γνωστό πρακτορείο της βρετανικής πρωτεύουσας να πάει να δουλέψει ως μοντέλο. «Μου έκαναν πρόταση να πάω να δουλέψω στο Λονδίνο», δηλώνει η Σάσα Μπάστα στην "Epresso".

«Είδαν μία φωτογράφηση που έκανα για περιοδικό μόδας, τους άρεσε πολύ κι έτσι επικοινώνησαν μαζί μου». Η ίδια, ωστόσο, δεν έχει αποφασίσει ακόμη τι θα κάνει, γιατί της είναι δύσκολο να αποχωριστεί την οικογένειά της. «Ακόμη δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω, γιατί νομίζω ότι την Ελλάδα δεν μπορώ να την αλλάξω με τίποτα. Όποτε φεύγω στο εξωτερικό με πιάνει μελαγχολία. Παρ' όλο που η χώρα μας δεν διανύει την καλύτερη περίοδο, εγώ θέλω στα δύσκολα να είμαι εδώ, κοντά στην οικογένειά μου!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου