Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Μαριάννα Καλλέργη - Αλεξέι Μοτόριν Η οργισμένη απάντηση στους επικριτές



Αφού ενημερώθηκαν για κάποιες φήμες που θέλουν τη Μαριάννα Καλλέργη να εκμεταλλεύεται οικονομικά τον σύντροφό της, Αλεξέι Μοτόριν, έδωσαν τη δική τους απάντηση στην κάμερα του Star.

«Δυστυχώς υπάρχουν κάποια άτομα που ενοχλούνται με την παρουσία μου, δεν με πειράζει» δήλωσε με νόημα η αθλήτρια, τονίζοντας όμως: «Είμαι άνθρωπος πολύ χαμηλών τόνων, πολύ ευαίσθητη και με ενοχλεί πάρα πολύ ό,τι λέγεται. Έλεος, πραγματικά έλεος!»...


Από την πλευρά του, ο σύντροφός της, Αλεξέι Moτόριν, φάνηκε ιδιαίτερα εκνευρισμένος σχετικά με αυτές τις φήμες: «Έλεγαν ότι η Μαριάννα με εκμεταλλεύεται οικονομικά. Είμαι πολύ εκνευρισμένος από την ώρα που οι φίλοι μου με ενημέρωσαν. Δεν ξέρω γιατί θέλουν να μας χαλάσουν αυτό που έχουμε». Επίσης, ο δημοφιλής αθλητής πρόσθεσε: «Η Μαριάννα και η οικογένειά της μου έχουν προσφέρει πολλά περισσότερα από όσα εγώ σε αυτούς»....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου